سرپرست فرمانداری «سقز»:

دفاع مقدس گواه دفاع مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

«کامیل کریمیان» گفت: مردم ایران در دفاع از کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند و ذره‌ای از دفاع از کشور خود کوتاه نیامدند.
کد خبر: ۳۰۸۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ - 10September 2018

دفاع مقدس گواه دفاع مردم از آرمان‌های انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «کامیل کریمیان» سرپرست فرمانداری شهرستان «سقز»، صبح امروز (دوشنبه) در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان، اظهار داشت: مهم‌ترین دستاورد دفاع مقدس، خودباوری نسلی بود که رژیم ۲۵۰۰ ساله را سرنگون کرد و متلاشی ساخت و در پی آن، جان‌برکف از انقلاب اسلامی دفاع کرد و سرسختانه با دشمنان قسم خورده اسلام، استقلال و پیشرفت ایران به مبارزه برخاست.

وی افزود: قدرتمند شدن ایران اسلامی در منطقه و عزتمند شدن مردم ایران در چشم مردم جهان و الگو شدن ایران برای همه ملت‌ها و دولت‌ها در ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استکبار جهانی، از دیگر دستاورد‌های دفاع مقدس بود.

سرپرست فرمانداری شهرستان سقز گفت: مردم ایران در دفاع از کیان اسلامی از همه چیز خود گذشتند و ذره‌ای از دفاع از کشور خود کوتاه نیامدند.

کریمیان اظهار داشت: ایجاد سرمایه عظیم انسانی، رشد و پرورش جوانان غیرتمند و رویش نیرو‌های انقلابی که با خلوص نیت از کیان ایران اسلامی دفاع کردند و تربیت نسلی که امروز مدیریت کشور را به دست گرفته‌اند، از دیگر دستاورد‌های دفاع مقدس بود.

وی با بیان این‌که آن‌چه برای نسل باقی مانده از دفاع مقدس و مدافع ارزش‌های انقلاب اسلامی در طی جنگ تحمیلی و برای نسل بعد از جنگ و نسل حاضر دارای اهمیت بسیار است، شناخت دقیق ابعاد دفاع مقدس و ارزش‌های نشأت گرفته از آن و همچنین استمرار و حفظ این دستاورد‌ها و ارزش‌هاست.

کریمیان با عنوان این‌که توسعه، بازآفرینی و قبض و بسط تعدادی از مفاهیم از جمله شهادت از دیگر دستاورد‌های دفاع مقدس بود، تصریح کرد: امروز به عنوان نمونه اردو‌های راهیان نور، امکان خوبی برای انتقال مفاهیم دفاع مقدس است.

وی با مرور تاریخ دفاع مقدس عنوان کرد: فتح خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی و دفاع مقدس بود که با بررسی تحولات قبل و بعد از آن، تاریخ جنگ عوض شد و مدیریت جنگ به دست رزمندگان کشورمان افتاد.

در ادامه این نشست، «امیر احمدی» جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سقز» نیز اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدای محله، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، رژه نیرو‌های مسلح، سخنرانی فرماندهان نظامی و انتظامی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، همایش پیاده‌روی خانوادگی، برگزاری نمایشگاه تجهیزات جنگی، اعزام پزشکان به مناطق محروم، به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس و ویزیت رایگان بیماران، از جمله برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار