عضو کمیسیون اقتصادی در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

پرهیز از تبعیض در مبارزه با مفاسد اقتصادی

رحیم زارع گفت: بهبود وضعیت اقتصاد کشور مستلزم برخورد جدی و قاطعانه با مفاسد اقتصادی است.
کد خبر: ۳۰۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 10September 2018

پرهیز از تبعیض در مبارزه با مفاسد اقتصادیرحیم زارع عضو کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان آباده در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، مبارزه جدی مسوولان با مفاسد اقتصادی را یکی از راه‌های موثر در جهت بهبود وضعیت ملتهب بازارهای داخلی کشور اظهار داشت: نباید در مبارزه با مفاسد اقتصادی رودربایستی کرد؛ لذا پرهیز از تبعیض در برخورد جدی با مظاهر مفاسد اقتصادی بر مسوولان واجب است.

این نماینده خانه ملت در ادامه با بیان اینکه در برخورد با مفاسد اقتصادی قوای سه گانه مسوول هستند، افزود: مسوولان باید در برخورد با مفاسد اقتصادی کوچک و بزرگ اهتمام جدی داشته باشند؛ چراکه عدم توجه نسبت به این معضل بزرگ، اقتصاد کشور را به ورطه نابودی کشانده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: عمده دلیل بروز مشکلات اقتصادی کشور به خاطر عدم مدیریت و مسوولیت‌پذیری برخی مسوولان است که امورات زندگی مردم را نادیده گرفته و نسبت به کاهش دغدغه‌های آنها غافل هستند.

زارع مبارزه با مفاسد اقتصادی را یکی از راهکارهای اصلی در جهت تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: مبارزه با فساد باعث می‌شود که امنیت خاطرِ سرمایه‌گذاران در امورات و فعالیت‌های اقتصادی کشور حاصل شود که این امر یکی از مهم‌ترین هدف اقتصاد مقاومتی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار