مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه کردستان:

سپاه انتقام شهدای «مریوان» را گرفت

حجت‌الاسلام «علیرضا باباشاهی» گفت: هجوم موشک‌های سپاه به مقر ضدانقلاب، انتقام شهدای «مریوان» را گرفت و همان‌طور که مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) فرمودند «اگر یکی بزنند، ۱۰ تا خواهند خورد»؛ لذا این اقتدار سپاه است.
کد خبر: ۳۰۸۲۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 10September 2018

موشک‌های سپاه انتقام شهدای «مریوان» را گرفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سنندج، حجت‌الاسلام «علیرضا باباشاهی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه «بیت‌المقدس» استان کردستان، امروز (دوشنبه) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان کردستان، اظهار داشت: شما رزمندگان و پیشکسوتان، تحکیم‌کننده پایه‌های انقلاب اسلامی هستید و باید به خودتان افتخار کنید.

وی افزود: دشمنان در عرصه نبرد اقتصادی نیز شکست خواهند خورد و ما در آینده‌ای نزدیک، قدرت بزرگ اقتصادی خواهیم بود.

حجت‌الاسلام باباشاهی گفت: دشمن در زمینه‌های مختلف ما را تهدید می‌کند، اما در زمینه‌ نظامی نمی‌تواند هیچ نوع تهدیدی داشته باشد و این را کسی منکر نیست.

وی یادآور شد: هجوم موشک‌های سپاه به مقر ضدانقلاب، انتقام شهدای «مریوان» را گرفت و همان‌طور که مقام معظم رهبری (مد‌ظله‌العالی) فرمودند «اگر یکی بزنند، ۱۰ تا خواهند خورد»؛ لذا این اقتدار سپاه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان، بیان داشت: تنها کشوری که در جهان مرز جغرافیایی ندارد، اسرائیل است، اما بعد از شکست از حزب‌الله، در جنوب لبنان دیوار هفت متری می‌کشد که رزمندگان حزب‌الله به آن‌ها نفوذ نکنند؛ لذا این شکست دشمن و اقتدار مسلمانان را نشان می‌دهد.

وی با بیان این‌که ما در زمینه اقتصادی سرمایه‌های عظیمی داریم، گفت: با تکیه این سرمایه‌ها می‌توانیم به مهم‌ترین کشور منطقه در زمینه اقتصادی تبدیل شویم؛ چرا که ما ظرفیت‌های عظیم کشاورزی داریم.

حجت‌الاسلام باباشاهی به رشادت‌های رزمندگان و پیشمرگان مسلمان کرد اشاره کرد و گفت: رزمندگان استان کردستان در هشت سال دفاع مقدس، علاوه بر مقابله با بعثی‌ها، با گروه‌های معاند نظام و ضدانقلاب نیز جنگیده‌اند و به‌خاطر رشادت‌های این رزمندگان است که ایران اسلامی اکنون سربلند و سرافراز است.

وی اظهارداشت: ملت ایران در دوران دفاع مقدس با اقتدا به مولا و سرور شهیدان، در برابر کشور‌های دنیا ایستادگی کرد و در شرایطی نابرابر که شرق و غرب، رژیم بعثی عراق را تجهیز کرده بودند، با ایمان و تکیه بر توان داخلی جوانان این مرز و بوم، از کیان میهن اسلامی پاسداری کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کردستان افزود: امروزه نه تنها دشمنی آمریکا کمتر نشده ، بلکه خیلی هم بیشتر شده است و با نقشه‌های مرموزانه و شوم، دشمنی خودش را ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار