مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس باید خاطرات خود را ثبت و مستند کنند

«مهدی طاهرخانی» با بیان این‌که تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت تجلیل از فداکاری‌ها و ایثار است، گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس باید خاطرات خود را ثبت و مستند کنند و باید دقت شود در ثبت خاطرات تحریف صورت نگیرد و مطالب دقیق و مطمئن بیان شود.
کد خبر: ۳۰۸۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 10September 2018

پیشکسوتان دفاع مقدس باید خاطرات خود را ثبت و مستند کنندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «مهدی طاهرخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امروز (دوشنبه) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: دفاع مقدس در امتداد عاشوراست و همه برنامه‌های دفاع مقدس باید روح حسینی داشته باشند.

وی افزود: دفاع مقدس آینه عاشوراست و پیشکسوتان جهاد و مقاومت پرچم‌داران و سربازان خط مقدم ایثار و شهادت هستند و امروز شما وظیفه انتقال فرهنگ ایثار و مقاومت را به نسل‌های بعدی و جوان دارید و انتقال فرهنگ شما به جوانان توانسته مقاومت و ایستادگی را در منطقه تقویت کند.

طاهرخانی با بیان این‌که تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت تجلیل از فداکاری‌ها و ایثار است، تصریح کرد: پیشکسوتان دفاع مقدس باید خاطرات خود را ثبت و مستند کنند و باید دقت شود در ثبت خاطرات تحریف صورت نگیرد و مطالب دقیق و مطمئن بیان شود.

در ادامه این همایش رزمنده و روحانی آزاده حجت‌الاسلام «اسدالله رضوانی» در سخنانی بر حساسیت موقعیت کنونی انقلاب تأکید کرد و اظهار داشت: دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن به‌ویژه تبعیت از رهبری بسیار مهم است و رزمندگان دفاع مقدس باید در این مسیر پیشگام و صبور باشند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار