تقدیر شهردار تهران از سردار عبداللهی به دلیل فعال کردن پروژه‌ها

شهردار تهران گفت: از فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) که با وجود محدودیت‌های مالی فراوان به فعال کردن تمام پروژه‌های شهر تهران پرداخت، تشکر می‌کنم.
کد خبر: ۳۰۸۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵ - 10September 2018

تقدیر شهردار تهران از سردار عبداللهی به دلیل فعال کردن پروژه‌هابه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «محمدعلی افشانی» شهردار تهران در آیین افتتاح پروژه تونل آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که با حضور رئیس شورای شهر تهران، مدیرعامل موسسه حرا و برخی از مدیران شهری در محل این پروژه برگزار شد، اظهار داشت: با وجود محدودیت مالی فراوان، با فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) جلسه گذاشتیم و از آن‌ها خواستیم که در شرایط فعلی کار را ادامه دهند و خوشبختانه آن‌ها نیز موافقت کردند که جای تقدیر دارد و همه پروژه‌ها فعال شد.

وی افزود: جالب است وقتی که پروژه‌ها شروع شد به شورا و شهرداری انتقاد کردند و فشار آوردند که چرا پروژه‌ها تعطیل است. این در حالی بود که درست در نقطه اوج فعالیت این پروژه‌ها این حرف‌ها را زدند و به آن‌ها توصیه می‌کنیم، بهتر است که مردم را امیدوار کنند.

شایان ذکر است پروژه تونل دو طبقه آرش به بلوار اسفندیار و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به طول حدود 1.4 کیلومتر از پروژه‌های موسسه حرا قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء (ص) است که به منظور توسعه و تکمیل شبکه معابر حمل و نقلی در منطقه 3 تهران احداث شده است.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار