فرمانده سپاه استان بوشهر:

عملیات موشکی سپاه علیه تروریست‌ها تمام معادلات استکبار را در هم پیچید

سردار «علی رزمجو» گفت: عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق، تمام معادلات استکبار را در پشت مرزها در هم پیچید.
کد خبر: ۳۰۸۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷ - 10September 2018

عملیات موشکی «سپاه» علیه تروریست‌ها تمام معادلات استکبار را در هم پیچید

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» فرمانده سپاه «امام صادق (ع)» استان بوشهر، صبح امروز (دوشنبه) در شهرستان «دشتی»، اظهار داشت: هدف از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی «سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) ۲» برای این‌ است که آمادگی خود را به نمایش بگذاریم و در سطح استان بوشهر نمایشگاه تجلی اقتدار دفاع مردم شکل‌گرفته است.

وی گفت: امروز در شرایطی هستیم که به فرموده مقام معظم رهبری به کمک مردم به‌سلامت از این پیچ تاریخی عبور می‌‌کنیم.

سردار رزمجو بیان کرد: به تجربه، ثابت‌شده است جهان استکبار و در رأس آن آمریکا، بر تنها لشکری که نتوانسته غلبه کند و موفق شود بسیجیان به‌عنوان لشکر مخلص است. امروز وفاداری جوانان و نوجوانان نسبت به امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، انقلاب و نسبت به شهدا به مرتب پایدارتر است؛ بسیج ریشه در فرهنگ عاشورا و نهضت حضرت اباعبدالله (ع) دارد و بسیجیان آماده جان‌فشانی برای دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان این‌که جوانان امروز انقلاب مثل جوانان دهه نخست انقلاب هستند که در عرصه‌های مختلف انقلاب حضور پیدا کردند، تصریح کرد: بسیجیان در دهه نخست انقلاب پشت سر امام خمینی (ره) صف‌آرایی کردند، ازجلو‌نظام شدند و از انقلاب دفاع کردند و تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان و در رأس آن جنگ را پشت سر گذاشتند.

فرمانده سپاه استان بوشهر بیان کرد: در جنگ نظامی دشمن موفق نشد، اما در جنگ فرهنگی در بخش‌هایی متأسفانه موفق شده است، ولی برای براندازی نظام موفق نشد و الان ما در جنگ اقتصادی با دشمن قرار دادیم.

سردار رزمجو با بیان این‌که در کشورهای مختلف آمریکایی‌ها برای رسیدن به اهداف خود سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند، گفت: آمریکا در این عرصه، عربستان را علم کرده برای این‌که یمن را ظرف یک هفته به تصرف و به اشغال خود درآورد، داعش و تکفیری‌ها را آموزش داده و سازماندهی و مسلح کردند تا عراق را تصرف کنند.

وی گفت: اهداف آمریکا در غرب آسیا به‌ویژه در عراق، سوریه و یمن شکست‌خورده است و «ترامپ» نیز اقدام به افزایش تحریم‌ها، مسائل اقتصادی، معیشتی علیه جمهوری اسلامی کرد.

سردار رزمجو با بیان این‌که ما به جمله حضرت امام خمینی (ره) که فرمود «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» اعتقاد داریم، خاطر‌نشان کرد: ثابت‌شده است که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند؛ زیرا اگر آمریکایی‌ها در یک روز بفهمند که می‌توانند بر جمهوری اسلامی غلبه کنند، اقدام می‌کردند. آمریکا نمی‌توانند هیچ غلطی علیه نظام اسلامی ایران انجام دهد.

وی به عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و افزود: عملیات موشکی سپاه علیه مقر تروریست‌ها در اقلیم کردستان عراق، تمام معادلات استکبار را در پشت مرزها در هم پیچید.

سردار رزمجو با بیان این‌که افق انقلاب اسلامی افق روشنی است، خاطرنشان کرد: روشنی افق انقلاب اسلامی نه‌تنها در درون خود، بلکه در بیرون مرزهای خود پرتوافشانی می‌کند و هر چه ما بیشتر مدافع این انقلاب و دستاوردهای آن باشیم، شهدا از ما راضی می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار