نماینده ولی فقیه در استان گیلان:

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سیاه‌نمایی در کشور هستند

آیت‌الله «رسول فلاحتی» به ضرورت حفظ نظام و دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان در این برهه از زمان بحث «سیاه‌نمایی» را در جبهه خودی به‌گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که نظام اسلامی و اسلام مدیریت ندارد و از ما توقع دارند که بر این سیاه‌نمایی بیافزاییم .
کد خبر: ۳۰۸۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴ - 10September 2018

دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال سیاه نمایی در کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گیلان، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان، امروز (دوشنبه) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: هیچ دوره‌ای در تاریخ ۱۰هزار ساله ایران زیباتر از تاریخ معاصر ما نبوده است.

وی افزود: عصاره همه تلاش‌های انبیاء در تاریخ ایران دیده شد و این میسر محقق نمی‌شد مگر با مجاهدت‌های شما رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد.

آیت‌الله فلاحتی گفت: همه دنیای کفر در داخل و خارج از کشور بسیج شدند تا بر علیه ما سخت‌ترین و پیچیده‌ترین تهاجمات را داشته باشند، اما ما به حول و قوه الهی و مجاهدت رزمندگان جان بر کف، طلایی‌ترین دوران را به وجود آوردیم و از آن سختی‌ها به سلامت عبور کردیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان در ادامه به توطئه‌های دشمنان اشاره کرد و گفت: ما در عین حال که تنهاییم، اما قدرتمندیم و در عین حال که تنهاییم، چراغ روشن‌گری برای مظلومان جهان هستیم و با تمام قوای کفر مقابله می‌کنیم.

وی به حفظ نظام و دستاورد‌های انقلاب اشاره کرد و افزود: دشمنان در این برهه از زمان، بحث سیاه‌نمایی را در جبهه خودی به گونه‌ای تبلیغ می‌کنند که نظام اسلامی و اسلام مدیریت ندارد و از ما توقع دارند که بر این سیاه‌نمایی بیافزاییم و چنان‌چه ما لحظه‌ای از کید دشمن غفلت کنیم و عقب بمانیم، دشمن به مقاصد شوم و پلید خود خواهد رسید.

امام جمعه رشت به رسالت همه اقشار جامعه و نیرو‌های ارزشی اشاره کرد و افزود: امروز رسالت ما از رسالت زمان پیامبر (ص) به مراتب سخت‌تر و پیچیده‌تر است و ما باید این نظام اسلامی و الهی را که به ما رسیده است را با چنگ و دندان حفظ و حراست و نقشه‌های شوم دشمنان را در نطفه خفه کنیم.

وی گفت: در راه مجاهدت از دین و ارزش‌ها لحظه‌ای رخوت، سستی و کسالت به خود راه ندهیم و همانند ۳۰ سال قبل، با روحیه جهادی و پرنشاط به جلو پیش برویم؛ چرا که مجاهد فی‌سبیل‌الله از روزی که فهمید جهاد یعنی چه و در این راه قدم برداشت، همانند دانشمندی است که از گهواره تا گور به دنبال علم و دانش است و او نیز باید مجاهد در راه حق باقی بماند.

آیت‌الله فلاحتی یکی از دستاورد‌های ارزشمند دین را انتقال آن به نسل‌های آینده دانست و افزود: چون دشمن همه ابزار‌های سیاه‌نمایی را برای ما در نظر گرفته و برای زنان و دختران و پسران ما برنامه ریخته است، لذا وظیفه نیرو‌های ارزشی انقلاب از پاسدار و روحانی و جهادی گرفته تا پیشکسوتان دیگر، همگی برای انتقال این ارزش‌ها می‌بایست به آن‌ها بگوییم برای رسیدن به این اقتدار در کشور چه بودیم؟ چه شد؟ چه کردیم و چه باید بکنیم؟

وی این انقلاب و نظام اسلامی را ماحصل خون دل خوردن هزاران عالم و مجاهد فی‌سبیل‌الله از «شیخ طوسی» تا آیت‌الله «بروجردی (ره)» دانسته و گفت: امام راحل ماحصل دستاورد‌های آن عالمان را به ثمر نشاند و هزاران شهید، آزاده و جانباز نیز در پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی برای به ثمر نشستن آن زحمات زیادی کشیدند و حال وظیفه ماست که این انقلاب را بیمه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان خاطرنشان کرد: دشمن از ما توقع دارد که در جبهه خودی سیاه‌نمایی کنیم و انقلاب از ما انتظار دارد که روشنگری کنیم و لکه‌های سیاه دشمن را روشن و شفاف نشان دهیم. پس باید پا به پای رهبری و دلسوزان نظام حرکت کرده و توقعات دشمن را نیست و نابود کنیم.

وی بزرگ‌ترین جهاد امروز را در خانواده‌ها عنوان کرد و افزود: گلوله‌های دشمنان امروز به کانون خانواده‌ها نشانه رفته است و ما در شرایط کنونی جامعه باید هر لحظه در صحنه باشیم و از همسران و خانواده‌های شهدا و همسران رزمندگان که الگو‌های برتر جامعه هستند قدردانی نموده و از آن‌ها که سرمایه زندگی‌شان را در راه اسلام و خانواده‌های خود فدا کردند یاد کنیم و مقام و منزلت آن زنان ایثارگر و مجاهدان فی‌سبیل‌الله را بشناسیم.

وی در پایان به مسئولین یادآور شد که برای حفظ و حراست و حمایت از نظام می‌بایست قدردان رشادت‌های پیشکسوتان دفاع مقدس باشند و به حرف‌ها و خواسته‌های آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار