پخش زنده برنامه «کوی محبت» از کربلای معلی

برنامه «کوی محبت» با حضور چهره‌های برجسته دینی میزبان مخاطبان خود در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان در شبکه دو سیما خواهد بود.
کد خبر: ۳۰۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰ - 10September 2018

پخش زنده برنامه «کوی محبت» از کربلای معلیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سید مصطفی موسوی مجری برنامه «کوی محبت» در گفت‌وگویی درباره ویژه برنامه ایام محرم اظهار داشت: برنامه «کوی محبت» دهه اول محرم هر شب از کربلای معلی به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

وی بیان کرد: شب اول محرم از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۰:۳۰ پخش خواهد شد و از شب دوم به بعد هم پس از خبر ۲۲:۳۰ به روی آنتن شبکه دو خواهد رفت.

تهیه کننده «کوی محبت» افزود: برنامه در شش شب اول به صورت تولیدی و مابقی به طور زنده و مستقیم از بارگاه نورانی سیدالشهدا (ع) برای مخاطبان و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) پخش خواهد شد.

موسوی درباره مهمانان برنامه نیز اظهار کرد: حضور حجج اسلام ماندگاری، فرحزاد، رفیعی و سید کاظم طباطبایی قطعی شده است و عزیزان دیگری هم هستند که ان شاء الله ما را در برنامه همراهی خواهند کرد.

وی درباره سلسله موضوعات و مباحث برنامه نیز تصریح کرد: ماندگاری قیام عاشورا، معرفی شخصیت ها و اصحاب امام حسین (ع)، تبیین مفهوم ظهور امام زمان (ع) همراه امام حسین (ع) و را بطه عاشورا و مهدویت مباحثی خواهند بود که محور اصلی برنامه را تشکیل می دهند.

این مجری معارفی شبکه دو در پایان گفت: روز تاسوعا و روز عاشورا نیز دو ویژه برنامه را به روی آنتن شبکه دو خواهیم برد.

برنامه «کوی محبت» به تهیه کنندگی مصطفی موسوی با هدف بررسی سیره اهل بیت (ع) از بقاع متبرکه، امامزاده ها و اماکن زیارتی روی آنتن شبکه دو می رود. 

منبع: صدا و سیما

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار