سردار کارگر در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

تجلیل از 17 هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت در سراسر کشور

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه 17 هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز در سراسر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند، گفت: طبق برنامه‌ای که به نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده، قرار است، مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت در طول سال برگزار شود.
کد خبر: ۳۰۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۵ - 10September 2018

تجلیل از 17 هزار نفر از پیشکسوتان جهاد و مقاومتسردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه دومین همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: دومین همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت امروز (دوشنبه) با حضور مسئولان کشوری و لشکری به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار و از 17 هزار نفر پیشکسوت جهاد و مقاومت تقدیر و تجلیل شد.

سردار کارگر گفت: طبق برنامه‌ای که به نیروهای مسلح و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده، قرار است، مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت اعم از پیشکسوتان ارتش جمهوری اسلامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی، جهاد سازندگی، بسیج، اصناف و اقشار مختلفی مانند جامعه پزشکی، هنرمندان، زنان، روحانیت، نویسندگان، مداحان و... در طول سال برگزار شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه در دومین همایش ملی نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت، تعدادی از خانواده‌های شهدا نیز مورد تجلیل قرار گرفتند، تصریح کرد: قرار است، مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و مقاومت هر ساله شهریورماه به صورت ملی در تهران و به صورت استانی در سراسر کشور برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار