فرمانده سپاه ولایت تبریز خبر داد؛

برگزاری رزمایش محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم تبریز

فرمانده سپاه ولایت تبریز از برگزاری رزمایش محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم تبریز خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳ - 11September 2018

رزمایش محرومیت‌زدایی سپاه در مناطق محروم تبریزبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سرهنگ دوم پاسدار «نادر ارسلانی» فرمانده سپاه ناحیه ولایت تبریز در نشست خبری با اصحاب رسانه، منطقه شمس آباد، کندرود و باسمنج را مناطق هدف سپاه ولایت برای خدمات رسانی برشمرد و اظهار داشت: در این مناطق جهادگران در عرصه های عمرانی، درمانی، فرهنگی، آموزشی و… به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: خدمات درمانی رایگان با حضور کادر درمانی بیمارستان ولیعصر و مجتمع پزشکی سلوا را به عنوان کادر درمانی معین از مهم ترین بخش رزمایش با همکاری بسیج جامعه پزشکی و جهادگران پزشک است.

فرمانده سپاه ولایت تبریز همچنین از حضور شرکت داروسازی دانا در این رزمایش خبر داد و افزود: این شرکت دارویی نسخه مراجعه کنندگان را به صورت رایگان ارائه خواهند کرد، همچنین ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، رادیولوژی، آزمایشگاه و… را از دیگر خدمات عرصه پزشکی این رزمایش است.

وی با اشاره به حضور مسئولان شهرداری، فرمانداری، شورای شهر، نیروی انتظامی و… در این رزمایش با عنوان میز خدمت برای پاسخگویی به مشکلات و سوالات مردم بیان کرد: تلاش داریم در این رزمایش مسئولان چهره به چهره با مردم ارتباط داشته و از نزدیک مشکلات را احصا و به آن ها رسیدگی کنند.

ارسلانی کلنگ‌زنی طرح آب و فاضلاب منطقه شمس آباد را به طول 3 کیلومتر از دیگر اقدامات این رزمایش در عرصه عمرانی برشمرد و اضافه کرد: علاوه بر این طرح نرده کشی دیوار تخریب شده محله‌ای در شمس آباد، تعمیر و بهسازی دوباب خانه محروم، بهسازی پله‌های چندین محله شمس آباد، کلنگ‌زنی زمین چمن مصنوعی گل کوچک و قرائت خانه از دیگر اقدامات عمرانی در این منطقه خواهد بود.

وی برپایی چادرهایی برای مشاوره مردم در خصوص مشاوره خانواده، حقوقی، مذهبی و… را از اقدامات سپاه ولایت در عرصه آموزشی و فرهنگی برای آگاه سازی مردم از آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آن ها برشمرد.

فرمانده سپاه ولایت تبریز تاکید کرد: در این عرصه جهادگران طلاب، بسیج جامعه زنان، حقوقدانان و متخصصان هر زمینه‌ای به صورت جداگانه به ارائه خدمت خواهند پرداخت، همچنین توزیع بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر برای دانش آموزان این مناطق را از دیگر اقدامات رزمایش است.

این مسئول برپایی ایستگاه‌های صلواتی برای ارائه احسان به مردم با توجه به مناسبت ماه محرم و ترویج شعائر مذهبی و دینی را از عرصه‌های آموزشی و فرهنگی رزمایش عنوان کرد.

ارسلانی در ادامه از برگزاری مرحله دوم این رزمایش با حضور گردان‌های بیت المقدس به صورت شبانه روزی با برنامه‌های مختلف فرهنگی، رزمی، آموزشی خبر داد و اذعان داشت: این گردان ها در پایان رزمایش خود در قالب ستون کشی از میدان ساعت تا مصلی پیاده روی و در نمازجمعه حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: مرحله سوم این رزمایش نیز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور ۳۰ هزار نفر اجرا خواهد شد تا بسیجیان اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

رزمایش سپاه ولایت تبریز در منطقه شمس آباد ۲۰ و ۲۱ شهریور، در کندرود ۲۲ و ۲۳ شهریور و در باسمنج ۲۶ و ۲۷ شهریور با حضور گروه‌‌های جهادی هر منطقه در عرصه‌های خدمات‌رسانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار