استاندار زنجان:

سربلند بیرون آمدن از جنگ اقتصادی نیازمند همت جانانه‌ای همچون دوران دفاع مقدس است

«اسدالله درویش امیری» گفت: اکنون ما با جنگ اقتصادی روبه‌رو هستیم و برای سربلند بیرون آمدن از این جنگ، به همت جانانه‌ای همچون دوران دفاع مقدس نیاز داریم و این امر با همدلی ملی و جهادی با پشتوانه و تجربیات گران‌قدر شما پیشکسوتان محقق خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۸۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱ - 11September 2018

سربلند بیرون آمدن از جنگ اقتصادی نیازمند همت جانانه‌ای همچون دوران دفاع مقدس استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش امیری» استاندار زنجان، در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: از خودمان که بگذریم از آرمان‌های امام (ره) و شهدا نمی‌گذریم، گاهی ازخودگذشتگی ما، به‌نوعی دفاع از آرمان‌های امام (ره) و رهبری است.

وی افزود: امروز ما نباید فقط مشکلات را ببینیم، با نگاهی به دستاورد‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف، به‌خصوص مقایسه توان نظامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و اکنون که ما می‌توانیم از خاک کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک‌های تروریستی معاند را با موشک‌های تولید داخلی هدف قرار دهیم، این خود دست آورد کمی نیست.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ما با جنگ اقتصادی و جنگ تحریم‌ها روبه‌رو هستیم و برای سربلند بیرون آمدن از این جنگ، همت جانانه‌ای همچون دوران دفاع مقدس نیاز داریم و این امر با همدلی ملی و جهادی با پشتوانه و تجربیات گران‌قدر شما پیشکسوتان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار