کرملین: روسیه و سوریه توافقی درباره آغاز عملیات ادلب نداشته‌اند

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت: هیچ توافقی درباره زمان آغاز عملیات ادلب با دولت سوریه به انجام نرسیده و کرملین هم خبری از این موضوع ندارد.
کد خبر: ۳۰۸۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۷ - 10September 2018

کرملین: روسیه و سوریه توافقی درباره آغاز عملیات ادلب نداشته‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از تاس، دیمیتری پسکوف سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اظهار داشت: کرملین هیچ اطلاعاتی درباره زمان آغاز عملیات در ادلب سوریه ندارد.

سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در این خصوص به خبرنگاران گفت: تا کنون هیچ توافقی درباره زمان آغاز این عملیات علیه تروریست ها با سران دولت سوریه به انجام نرسیده و کرملین هم خبری از این موضوع ندارد.

این در حالی است که در آستانه آغاز احتمالی عملیات آزادسازی ادلب در سوریه از اشغال تروریست های مورد حمایت غرب، دیدارهای مقامات آمریکایی در منطقه افزایش داشته است. در همین راستا، نیروی هوایی روسیه نیز اخیراً برخی مواضع تروریست ها در اطراف ادلب را هدف قرار داده است.

هرگاه ارتش سوریه عرصه را بر تروریست های متجاوز در اراضی این کشور تنگ می کند، کشورهای غربی به بهانه هایی از قبیل حمله شیمیایی، تلفات انسانی و غیره تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از مقابله دمشق با تروریست های اجاره ای آنها به کار می گیرند.

گفتنی است در ۷ آوریل سال ۲۰۱۷، آمریکا با نسبت دادن حملات شیمیایی به دمشق، پایگاه هوائی الشعیرات سوریه را با ۵۹ موشک «تام هاوک» هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار