رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر خبر داد؛

توزیع بیش از 220 بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بهشهر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر در آستانه بازگشایی مدارس از توزیع 220 بسته تحصیلی در قالب مهر تحصیلی از سوی این اداره در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۳۰۸۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ - 11September 2018
توزیع بیش از 220 بسته مهر تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند بهشهربه گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام «رمضان شجاعی» رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر در مراسم مهر تحصیلی که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بهشهر برگزار شد با بیان اینکه حضرت خدیجه (س) به عنوان یک واقف واقعی که تمام دارایی خود را وقف دین و اسلام کرد، اظهار داشت: افرادی چون آقامیرزا مهدی اشرفی که با نیت کمک به تحصیل دانش آموزان بی‌بضاعت دارایی خود را وقف می‌کنند از جمله کسانی هستند که با توجه به ضرورت و نیاز روز و آینده‌نگری هم نامشان و هم ایده‌شان برای آیندگان ماندگار می شود.
 
شجاعی در ادامه با اشاره به بسته تحصیلی اهدایی دانش آموزان خاطرنشان کرد: امروز اداره اوقاف بهشهر بسته هایی شامل کیف، قلم، دفتر و سایر نوشت افزار را به دانش آموزان اهدا می کند که در مجموع برای خرید آنها حدود 200 میلیون ریال هزینه شده است.
 
وی از تامین هزینه خرید این بسته ها از محل موقوفات مربوط به کمک تحصیلی و کمک‌های خیرین خبر داد و گفت: این هدایا در بین دانش آموزان بی‌بضاعت تحت پوشش کمیته امداد خمینی و بهزیستی توزیع می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بهشهر گفت: این شهرستان دارای 860 موقوفه و سه هزار و 262 رقبه است که از مجموع درآمد حاصل این موقوفات 70 درصد برای عزاداری و همچنین از موقوفه مرحوم آقا میرزا مهدی اشرفی در طرح تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت هزینه می شود.
 
شجاعی با بیان اینکه واقفان باید با نگاه به نیاز روز جامعه به وقف در حوزه‌هایی مانند آموزش و درمان بپردازند، متذکر شد: اجرای امینانه نیات واقفان از وظایف اصلی اداره اوقاف است.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار