در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت مازندران صورت گرفت؛

رونمایی از کتاب «هزاره‌های پایداری» در مازندران

در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت از کتاب «هزاره‌های پایداری» به نویسندگی «علی‌اکبر عنایتی» در مازندران رونمایی شد.
کد خبر: ۳۰۸۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۷ - 11September 2018
رونمایی از کتاب «هزاره های پایداری» در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از ساری، در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت مازندران که در تالار اریکه آمل برگزار شد، با حضور سردار «رستم قاسمی» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار «علی اکبر پاشا» از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، سردار «علی شالیکار» فرمانده قرارگاه غدیر شمال، مسئولان و جمعی از فرماندهان دفاع مقدس از کتاب «هزاره‌های پایداری» رونمایی شد.

کتاب «هزاره های پایداری» به نویسندگی «علی اکبر عنایتی» توسط انتشارات «سرو سرخ» وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در سال 97 به چاپ رسید.
 
«علی‌اکبر عنایتی» نویسنده کتاب «هزاره های پایداری» در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در ساری اظهار داشت: این کتاب با موضوع سیری در تاریخ مازندران توصیفگر مقاومت مردم استان در برابر بیگانگان است.
 
وی همچنین در خصوص موضوع این کتاب گفت: در این کتاب به پایداری که بر اساس جغرافیای این سرزمین شکل گرفته و با فرهنگ شیعی در قرن های نخستین هجری به اوج خود رسیده است، پرداخته شد.
 
عنایتی ادامه داد: کتاب «هزاره‌های پایداری» پژوهشی در تاریخ عمومی مازندران از آغاز تا انقلاب اسلامی در سال 1357 است.
 
این نویسنده تصریح کرد: رویکرد پژوهشی این کتاب استفاده از منابع و مآخذ تاریخی و توصیف پایداری مردم در تاریخ طولانی آن است.
 
در این همایش از 9 نویسنده حوزه دفاع مقدس و خبرنگار دفاع پرس در مازندران تجلیل به عمل آمد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها