نماینده ولی فقیه در استان فارس:

حماسه دفاع مقدس استکبار جهانی را به چالش کشانده است

آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» گفت: حماسه هشت سال دفاع مقدس امروز استکبار جهانی را به چالش کشانده است و ما باید تلاش کنیم تا بُعد حماسی دفاع مقدس را قوی‌تر نشان دهیم
کد خبر: ۳۰۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۷ - 10September 2018

حماسه دفاع مقدس استکبار جهانی را به چالش کشانده استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از شیراز، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس، امروز (دوشنبه) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان، اظهار داشت: هر ملتی برای هویت خود نیاز به حماسه دارد و چه حماسه‌ای بهتر از هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌هایی که رزمندگان آفریدند.

وی با اشاره به حضور و نقش مردم استان فارس در پیروزی انقلاب و دفاع مقدس، افزود: شما رزمندگان و ایثارگران که میراث گرانبهای این انقلاب هستید، باید ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ و برای آن دلسوزی کنید.

آیت‌الله دژکام ادامه داد: حماسه هشت سال دفاع مقدس امروز استکبار جهانی را به چالش کشانده است؛ لذا ما باید تلاش کنیم تا بُعد حماسی دفاع مقدس را قوی‌تر نشان دهیم و بگوییم که دفاع مقدس برای ما حماسه بود و همان جا‌هایی را که دشمن از ما ترسید را به‌خوبی نشان دهیم.

امام جمعه شیراز در ادامه تصریح کرد: ملت ایران باید بتواند حماسه امثال سردار شهید «جاویدی‌»ها که امام خمینی (ره) به پیشانی او بوسه زد و جلو پای او بلند شد را به خوبی نشان دهند تا ده‌ها قرن دیگر دشمن بترسد و بگوید با نسل سردار «جاویدی» و ملت ایران مواجه هستیم.

آیت‌الله دژکام خاطرنشان کرد: امروز به برکت انقلاب و دفاع مقدس و شما پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت که با خدا معامله کردید، انقلاب اسلامی محدود به مرز‌های ایران نیست و در تمام دنیا توانسته‌ایم منافع استکبار را به چالش یکشیم و دشمن هر چه توان خود را به کار می‌گیرد تا با جنگ رسانه‌ای و اقتصادی ملت ایران را به زانو درآورد، موفق نمی‌شود و سراغ گزینه دیگری می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: امروز به همت شما پیشکسوتان دفاع مقدس، به دنیا ثابت می‌کنیم که به برکت حماسه دفاع مقدس، عزاداران امام حسین (ع) پرچم جمهوری اسلامی ایران را به دست صاحب اصلی خود امام زمان (عج) می‌دهیم و با ایستادگی، مردانگی و شیردلی می‌گوییم که فتح نزدیک است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار