مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی استان کردستان:

کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند

«دادگر» گفت: با توجه به این‌که اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۳۰۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ - 11September 2018

مانور کارگران بسیجی در کارخانجات و واحدهای تولیدی استان کردستانبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «دادگر» مدیر عامل کارخانه تراکتورسازی استان کردستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در مانور کارگران بسیجی کارخانجات و واحدهای تولیدی استان کردستان که با عنوان «شیفت ایثار» برگزار شد، اظهار داشت: در شرایط کنونی، جنگ اقتصادی تمام قد در حال اجرا شدن است و تنها واحدهای صنعتی می‌توانند سرپا بمانند که فرهنگ ایثار در آن‌ها نهادینه شود و خوشبختانه این چنین ایثاری در کارخانه تراکتورسازی سنندج وجود دارد و اگر غیر از این باشد، این کارخانه در اسرع وقت تعطیل خواهد شد.

وی با بیان این‌که کارگران در سنگر تولید مقتدرانه در جنگ اقتصادی ایستاده‌اند، گفت: با توجه به این‌که اکنون در جنگ اقتصادی قرار داریم، در واقع مراکز تولیدی و صنعتی خط مقدم و سنگر مقابله با تهاجم دشمن هستند و کارگران با لباس خاکی در حکم همان رزمندگان دوران دفاع مقدس هستند.

وی گفت: در شرایط فعلی کارخانه داری نوعی جنگ است؛ چرا که با افزایش نرخ ارز متأسفانه بهای تمام شده محصولات بالا رفته و در نتیجه مشتریان نیز بالطبع کم خواهند شد، اما چون اکثر مشتریان کارخانه تراکتورسازی قشر کشاورز هستند، ما سعی کرده‌ایم که از مزایاها کاسته شود تا بخشی از هزینه‌ها را کم کنیم و به مشتریان فشار وارد نشود.

در ادامه، «حبیب‌الله کاووسی» رئیس بسیج کارگری استان کردستان نیز اظهار داشت: رزمایش «شیفت ایثار» به صورت سالانه در واحدهای تولیدی استان کردستان برگزار می‌شود که هدف از اجرای آن کاهش هزینه‌های تولیدی کارفرما، تبلیغ کالاهای تولید داخل و ایجاد روحیه وحدت، همدلی و اخوت در کارگاه‌های تولیدی است.

وی گفت: با وجود این‌که کارگران از اقشار آسیب‌پذیر هستند و هجمه زیادی به تولید و کارگری در جنگ اقتصادی وارد می‌شود، اما این کارگران بسیجی دل در گرو انقلاب دارند و در «شیفت ایثار» اقدام به کار و تولید و کمک به اقتصاد کشور می‌کنند تا روحیه ایثارگری در کارخانه که به عنوان سنگر تولید در جنگ اقتصادی قلمداد می‌شود، احیا شود.

وی افزود: در این برنامه کلیه بسیجیان پایگاه‌های مستقر در واحدهای تولیدی صنعتی به صورت یک شیفت کاری، بدون حقوق و دستمزد و اضافه کاری در راستای کمک به مدیران و مسئولین واحدهای تولیدی، اقدام به برگزاری این رزمایش می‌کنند.

کاووسی خاطرنشان کرد: این رزمایش در سه واحد تولیدی؛ کشتارگاه صنعتی سنندج، شرکت پاک‌‌آرا سنندج و کارخانه تراکتورسازی کردستان اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی و با توجه به وضعیت اقتصاد، این اقدام موجب تقویت روحیه ایثار در بین کارگران شده و نوعی کمک به کارفرمایان نیز است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها