فعالیتهای ویژه رسانه ملی در حج تمتع امسال

رئیس ستاد حج و زیارت صدا و سیما گفت: تلاش گروه اعزامی رسانه ملی به حج در جهت ایجاد فرهنگ سازی لازم در خصوص مسائل اجرایی و معنوی حج به زائران بوده است.
کد خبر: ۳۰۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ - 11October 2014

فعالیتهای ویژه رسانه ملی در حج تمتع امسال

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس گروسی گفت: محدودیتها ی گسترده، مشکلات و سختیهای کار نتوانست مانع از ارائه خدمت و انجام فعالیت های رسانه ای شود  و به همین دلیل بحمدالله شاهد درخشش دیگری از سوی رسانه ملی در ایام حج بودیم.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما گفت: امسال هم در هفته حج شاهد تحرک و فعالیتهای ویژه رسانه ملی در حوزه حج و زیارت بودیم. بیش از 80 عنوان برنامه در قالبهای ترکیبی، مستند، نماهنگ و میان برنامه در حج و زیارت تولید و در اختیار شبکه های مختلف صدا و سیماقرار گرفت و به برکت اطلاع رسانی بموقع، گسترده و شفاف رسانه ملی سعی شد تا بسیاری از مشکلات مربوط به زائران مرتفع گردد.

وی ادامه داد: در ایام تمتع نیز سعی شد تا از تمامی برنامههای مختلف چه در مدینه منوره و چه در مکه مکرمه و مشاعر مقدسه پوشش مناسبی صورت بگیرد از جمله این فعالیتها پوشش کامل کنگره عظیم حج، برنامه های فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری در طول انجام این فریضه الهی، پوشش زنده مراسم برائت از مشرکین از صحرای عرفات و پخش آن از شبکه های اول، قرآن و معارف سیما، العالم، الکوثر، پرس تی وی، رادیوهای فرهنگ، معارف، ایران، رادیو عربی و تلویزیون اینترنتی لبیک توسط رسانه ملی بود.

گروسی در ادامه به پخش  برنامه های حلقه های توسل از شبکه قرآن و معارف سیما، روضه رضوان از شبکه های دو و قرآن و معارفسیما و با کاوران از شبکه اول در ایام هفته با رویکردهای فرهنگ سازی حج و پوشش فعالیتهای بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج وزیارت در سرزمین وحی اشاره و خاطر نشان کرد ضبط برنامه های سرزمین عرفات از قبیل دعای آل یاسین، سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی و همچنین دعای عرفه و پخش از شبکه اول و تلویزیون اینترنتی لبیک از جمله اقداماتی بود که توسط گروه اعزامیرسانه ملی به حج تمتع صورت گرفت.

وی با بیان این مطلب که آیتمهای مناسبی در این ایام توسط گروه اعزامی رسانه ملی به حج تمتع تولید شده است اظهار داشت: این برنامههابا کیفیت سازی در فرم، محتوا و ارائه برنامه های شاخص و متفاوت نسبت به سنوات قبل برای پخش بعنوان میان برنامه در شبکه هایسیما مورد استفاده قرار گرفت.

رییس ستاد حج و زیارت تأکید داشت: تهیه برنامه ها، گزارشها و آیتم های تولید شده با فرمت های مختلف همراه با انتشارات گسترده درفضای مجازی، شبکه های اجتماعی، انعکاس گسترده فعالیتهای ستاد، سازمان حج و زیارت همچنین بعثه مقام معظم رهبری و دیدارهای نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی در شبکه های داخلی و خارجی سیما و پوشش گسترده تمام همایشها، مراسم ها و نشست ها دربعثه مقام معظم رهبری و هتل های خارج از بعثه و انعکاس آن در شبکه های سیما از جمله فعالیت ها بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار