عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس تاکید کرد؛

ضرورت تشکیل اتاق فکر برای مقابله با اقدامات ضدایرانی آمریکا

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه آمریکایی‌ها تمام توان خود را برای تضعیف و تخریب قدرت اقتصادی ما به کار گرفته‌اند، گفت: ضروری است که اتاق فکری متشکل از متخصصانی از قوای سه‌گانه برای مقابله با اقدامات دشمنان ایجاد شود.
کد خبر: ۳۰۸۴۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹ - 11September 2018

ضرورت تشکیل اتاق فکر برای مقابله با اقدامات ضدایرانی آمریکا«سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» عضو هیات رئیسه و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به خروج آمریکا از برجام و اعمال تحریم‌های جدید از سوی این کشور علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز بیش از هر زمان دیگری آمریکایی‌ها تمام توجه خود را به ایران و سنگ‌اندازی در مسیر موفقیت‌های آن معطوف کرده‌اند.

وی افزود: آنها می‌خواهند از دریچه اقتصادی تمام اهدافشان را محقق کنند؛ چراکه به خوبی دریافته‌اند به هیچ وجه توان رویارویی نظامی با ایران مقتدر را ندارند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم از مشکلات معیشتی رنج می‌برند، گفت: عمده دلیل بروز و برجسته شدن مشکلات اقتصادی کشور ضعف مدیریتی و عدم هماهنگی میان برخی مسوولان و غفلت آنها از رسیدگی به امورات و دغدغه‌های مردم است.

نماینده مردم مشهد در ادامه با توجه به اینکه نمایندگان باید دغدغه مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند، گفت: برخی از نمایندگان تنها در پشت تریبون مجلس و در نطق‌هایشان به فکر مردم هستند در حالی که در عمل انگیزه‌ای برای کاهش مشکلات جاری مردم ندارند؛ لذا نباید نطق‌ها در مجلس جنبه تبلیغاتی داشته باشد.

وی با بیان اینکه کاهش مشکلات اقتصادی مهم‌ترین وظیفه مسوولان است، خاطرنشان کرد: اینکه قوه قضائیه بدون هیچ تعارفی با متخلفان اقتصادی در تمام سطوح برخورد قاطعانه می‌کند، اقدامی شاسته است که علاوه بر ثبات قیمت در بازار، اعتماد مردم را بیش از گذشته افزایش می‌دهد.

قاضی‌زاده‌ هاشمی در پایان با اشاره به اقدامات خصمانه ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم و فشارهای اقتصادی بر کشورمان گفت: ما باید برای تمام کارهایی که آمریکایی‌ها علیه ما انجام می‌دهند برنامه دقیق داشته باشیم؛ لذا تشکیل اتاق فکر برای مقابله با توطئه‌های آمریکایی‌ها متشکل از متخصصان قوای سه‌گانه امری ضروری است که می‌بایستی نسبت به آن اهتمام ورزید.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار