مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس بوشهر تأکید کرد؛

ضرورت تربیت طلاب جوان و متخصص برای روایت‌گری دفاع مقدس

حجت‌الاسلام «سید مجتبی هاشمی» گفت: تربیت راویان دفاع مقدس از میان طلاب جوان متخصص لازم و ضروری است.
کد خبر: ۳۰۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵ - 11September 2018

ضرورت تربیت راویان دفاع مقدس طلاب جوان و متخصص در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید مجتبی هاشمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان بوشهر، در دیدار با مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان، به نقش بی‌بدیل راویان دفاع مقدس اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت راویان دفاع مقدس از میان طلاب جوان، لازم و ضروری است.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های موجود در اردو‌های راهیان نور، گفت: تخصصی کردن حرکت‌های فرهنگی اردو‌های راهیان نور در حوزه‌های دانش آموزی و دانشجویی، تأثیرات شایان ذکری بر نسل جوان خواهد داشت.

حجت‌الاسلام «هاشمی» با بیان این‌که همکاری­ و همفکری­‌های بسیج طلاب و روحانیون استان می‌تواند در برگزاری مثمر ثمرتر دوره‌های راویان طلاب دفاع مقدس نقش مفیدی داشته باشد، خواستار همفکری‌های بیشتر بسیج طلاب با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، با هدف آشنایی و مأنوس‌تر شدن نسل جوان با شهدا و ارزش‌های دفاع مقدس شد.

همچنین حجت‌الاسلام «حمیدرضا جعفری‌زاده» مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان بوشهر نیز ضمن تأکید بر برگزاری دوره روایت‌گری دفاع مقدس، اظهار داشت: سالانه حدود ۳۰۰ کاروان راهیان نور از استان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی افزود: مسلماً وجود راویان دفاع مقدس متخصص و کارشناس در کنار دانش ­آموزان و دانشجویان، بهره­‌مندی نسل جوان را در این سفر معنوی بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها