مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان:

همایش تجلیل از زنان ایثارگر در سنندج برگزار می‌شود

«ناهید منصوری» گفت: به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۰۸۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ - 11September 2018

همایش تجلیل از زنان ایثارگر در سنندج برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کردستان، «ناهید منصوری» مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان، صبح امروز (سه‌شنبه) در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان که در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: به‌مناسبت هفته‌ دفاع مقدس، بیش از ۱۰۰ برنامه‌ متنوع حوزه زنان در استان کردستان اجرا می‌شود که سرکشی از خانواده‌های شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مراسمات ادعیه، نهضت روشنگری، زنگ مقاومت، کارگاه آموزشی خانواده مقاومت، کارگاه آسیب‌های اجتماعی، تحکیم بنیان خانواده و... از مهم‌ترین این برنامه‌هاست.

وی به برگزاری برنامه‌ شاخص این ایام اشاره کرد و گفت: به مناسبت هفته‌ دفاع مقدس، همایش تجلیل از زنان ایثارگر با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار می‌شود.

منصوری ادامه داد: در این همایش ۱۰ نفر از بانوانی که به صورت مستقیم در جبهه‌ها حضور داشتند و یا در عرصه یپشتیبانی فعالیت می‌کردند، تجلیل می‌شوند.

وی اظهار داشت: زنان ما در طول هشت سال جنگ تحمیلی، با ایثار و ازخودگذشتگی خود، پا‌به‌پای مردان در پشت جبهه‌های جنگ و حتی گاهی در خط مقدم، در راستای دفاع از انقلاب و کشور تلاش کردند و در پشتیبانی و حمایت روحی و معنوی نیز نقش مهمی در پیروزی رزمندگان داشتند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان کردستان افزود: خیمه‌ دفاع مقدس برای شیر زنان، سکوی پرواز بود تا دنیا بفهمد زنان عرصه‌ خون و قیام به مقتدای خود حضرت ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) اقتدا کرده‌اند.

وی گفت: زنان شجاع ما در آن دوران، حماسه‌سازان گمنامی بودند که درس شجاعت و ایثار را به فرزندان و همسران خود آموختند، زنان آینه‌ تمام‌نمای ایثار و ازخودگذشتگی هستند که با تقدیم خون پاک‌شان، این مهم را به جهانیان اثبات کردند.

منصوری اظهار داشت: خاطره‌ هشت سال دفاع مقدس تجربه‌ به یاد ماندنی وسیعی است که در آن دوران دلیر‌مردان و شیر‌زنان حماسه آفریدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار