عضو هیات رئیسه مجلس در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

ارجاع طرح «تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی» به کمیسیون قضائی مجلس

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با اشاره به خروج طرح «تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی» از دستور کار مجلس گفت: طبق بررسی‌های صورت گرفته قرار بر این شد که این طرح جهت پیگیری مجدد به کمیسیون قضائی ارجاع داده شود.
کد خبر: ۳۰۸۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ - 11September 2018

بررسی طرح «تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی» در دستورکار هیات رئیسه مجلس«علی‌اصغر یوسف‌نژاد» عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با بیان اینکه مبارزه با مفاسد اقتصادی امری واجب و عدم توجه به آن خیانت به آحاد جامعه است،‌ اظهار داشت: طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی که از سوی کمیسیون قضائی و حقوقی راهی صحن شده بود، پس از بررسی، تحقیق و تفحص‌های انجام شده، به تایید نمایندگان نرسید و از دستور کار مجلس خارج شد.

وی ادامه داد: علت اینکه این طرح از دستور کار مجلس خارج شد این بود که برخی نمایندگان معتقد بودند طرح مذکور با فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی دولت موازی‌کاری داشته و بار مالی برای دولت دارد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با توجه به اینکه تنها یک ماده از این طرح برای دولت بار مالی داشت، تصریح کرد: قرار بر این شد که با حذف یک ماده از این طرح، طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی مجددا در دستور کار مجلس قرار گیرد، چراکه مبارزه با مفسدان اقتصادی بزرگترین کمک ممکن به رونق اقتصاد کشور خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح تشدید مبارزه با مفاسد اقتصادی از سوی کمیسیون قضائی تسلیم هیات رئیسه مجلس شده است،‌ گفت: در اولین جلسه هیات رئیسه قرار است این طرح مورد بحث و تبادل‌ نظر اعضا قرار گیرد که امیدواریم اقدامات لازم برای اجرایی شدن این طرح میسر شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار