مشاور رئیس مجلس:

آهنگ مهار آمریکا از روسیه، چین، کره شمالی و پاکستان شنیده می‌شود

منصور حقیقت‌پور گفت: مهار آمریکا نیازمند یک ادبیات واحد مقاومتی در بین کشور‌های تاثیرگذار است. امروزه این آهنگ را از روسیه، چین، کره شمالی و پاکستان می‌شنویم و به نظر می‌رسد که مهار آمریکا شدنی است.
کد خبر: ۳۰۸۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ - 11September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگویی درباره امکان مهار آمریکا اظهار داشت: با هم‌افزایی و تفاهم مشترک کشور‌های حامی محور مقاومت، قدر مسلم، مهار آمریکا شدنی است.

وی ادامه داد: هم اکنون با کمک کشور‌های روسیه و چین توانسته‌ایم، آمریکایی‌ها را در سوریه مهار کنیم و آن‌ها نتوانستند دولت مد نظر خود را در سوریه حاکم کنند.

مشاور رئیس مجلس خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها در لبنان و یمن هم با اقدامات ایران و محور مقاومت راهی از پیش نبردند.‌ای‌کاش روس‌ها به این جمع بندی سیاسی برسند که برای جلوگیری از توسعه طلبی دولت‌های مرتجع عرب و آمریکا در سطح منطقه، باید کمک معنوی و سیاسی خود را از نهضت و مقاومت یمن دریغ نکنند.

حقیقت پور با بیان اینکه زیاده خواهی‌های آمریکا به راحتی قابل مهار شدن است، خاطرنشان کرد: مهار آمریکا نیازمند یک ادبیات واحد مقاومتی در بین کشور‌های تاثیرگذار است. امروزه این آهنگ از روسیه، چین، کره شمالی و پاکستان می‌شنویم و به نظر می‌رسد که مهار آمریکا شدنی است.

وی اضافه کرد: ایران و روسیه دو کشور بزرگ هستند و فکر کنید چین هم به آن‌ها اضافه شود آنگاه ایستادگی و امکان مهار آمریکا بیشتر می‌شود. ایران و روسیه در تامین انرژی، صنعت و تولیدات استراتژیک کشاورزی و همچنین سایر موارد اینچنینی مشکلی ندارند؛ لذا با اتحاد و تعامل اقتصادی بین کشور‌های مدافع محور مقاومت می‌توانند رفتار‌های غاصبانه آمریکا در زمان تحریم را مهار کنند.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار