مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت تبیین فلسفه شهادت امام حسین (ع) توسط سخنرانان در جامعه

حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» با توجه به هجمه‌های گسترده شبکه‌های معاند در فضا‌های مختلف مجازی، بر ضرورت تبیین فلسفه شهادت امام حسین (ع) توسط سخنرانان تأکید کرد.
کد خبر: ۳۰۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۶ - 12September 2018

ضرورت تبیین فلسفه شهادت امام حسین (ع) توسط سخنرانان در جامعه

به گزارش دفاع پرس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام «ابراهیم حیدری جناسمی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران، از وجود بیش از ۸ هزار مکان مذهبی از جمله مسجد، امامزاده، حسینیه، تکیه و... در استان خبر داد و اظهار داشت: عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) در قالب سوگواره «بصیرت عاشورایی» همراه با اطعام‌دهی و اجرای برنامه‌های فرهنگی برگزار می‌شود.

وی افزود: با عنایت به اینکه موقوفات مازندران بیش از ۷۴ درصد مرتبط با عزاداری حضرت سیدالشهداء (ع) است، گفت: مردم نقش مهمی در این مراسمات دارند؛ لذا از همه سخنرانان درخواست می‌شود با توجه به هجمه‌های گسترده شبکه‌های معاند در فضاهای مختلف مجازی، فلسفه شهادت امام حسین (ع) را یادآور شوند.

حیدری جناسمی نسبت به پرهیز اشعار سبک و بی‌محتوا توسط مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، تأکید کرد و افزود: همچنین هیأت‌های عزاداری از شمائل و علامت‌های ساخت دست دشمنان اسلام از جمله انگلیس و صهیونیست جدا خودداری کنند.

این مسئول در ادامه متذکر شد: عاشقان امام حسین (ع) در هنگام دسته‌روی مراقبت کنند که صدای بلندگوها موجب آزار و اذیت مردم نشود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران در پایان تصریح کرد: امیدواریم عزاداری‌ها در شأن امام حسین (ع) بوده و رضای خدا و حضرت امام عصر (عج) را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها