مسئول راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان مرکزی خبر داد؛

اعزام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی به اردوی راهیان نور

«علی میرزایی» گفت: ۴۱ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۳۰۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۷ - 12September 2018

اعزام دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان مرکزی به اردوی راهیان نور«علی میرزایی» مسئول پیشکسوتان و راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، از برگزاری اردوی راهیان نور غرب کشور برای ۴۱ نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری این اردوها، آشنایی نسل جوان جامعه با اهداف و آرمان‌های شهداست.

وی افزود: برگزاری اردو‌های راهیان نور، در واقع بستری به منظور آشنایی نسل جوان و دانش‌آموزان با فرهنگ غنی و ارزشمنذ ایثار و شهادت و همین‌طور سبک و سیره شهداست.

میرزایی تصریح کرد: تجدید میثاق با شهدای دفاع مقدس و حفظ روحیه شهادت‌طلبی در دانش‌آموزان و الگو‌پذیری آنان از مسیر و راه شهدا، از دیگر اهداف برگزاری این اردو‌هاست.

مسئول پیشکسوتان و راهیان نور اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی، ادامه داد: این اردو برای نخستین‌بار با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

وی افزود: در این اردو، دانش‌آموزان مناطق عملیاتی استان کرمانشاه، یادمان «شیاکوه» در گیلانغرب، پادگان «ابوذر»، یادمان «شهید شیرودی» در سرپل‌ذهاب، یادمان «شهید بهشتی» در قصر شیرین، یادمان «مرصاد» در تنگه مرصاد و یادمان «شهید چمران» در پاوه را بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها