مادر شهید کلهر در بالین پیکر فرزندش:

ابوالفضل در مراسم عزاداری امسال ما را تنها نگذاشت

مادر شهید کلهر گفت: در دهه اول محرم مراسم عزاداری امام حسین (ع) در منزل ما برپا می‌شود، پرچم سیاه به خانه زدیم که خبر بازگشت پیکر ابوالفضل را برای ما آوردند، امسال پسرم ما را در مراسم عزاداری تنها نگذاشت.
کد خبر: ۳۰۸۵۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹ - 11September 2018

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، مادر و پدر شهید تازه شناسایی شده «ابوالفضل کلهر» عصر امروز، پس از ۳۶ سال در معراج الشهدا با پیکر فرزند شهید خود وداع کردند.

مادر شهید کلهر در کنار پیکر فرزندش به سخنرانی پرداخت و اظهار داشت: ابوالفضل در محرم به دنیا آمد و ۵۳ سال بعد در  محرم به آغوشم بازگشت. پسرم در سن ۱۷ سالگی عاقبت بخیر شد. به داشتن چنین فرزندی افتخار می‌کنم.

ابوالفضل در مراسم عزاداری امسال ما را تنها نگذاشت

این مادر شهید به پیکر اشاره کرد و گفت: پسرم اینقدر کوچک نبود. قد و قامت بلندی داشت. با آبرو به جبهه رفت و امروز با آبرویی فراتر برگشته است. از کسانی که برای استقبال از پیکر فرزندم آمده‌اند تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: از ملت ایران می‌خواهم که دل شهدا را به درد نیاورند، همه ما در برابر شهدا باید پاسخگو باشیم.

ابوالفضل در مراسم عزاداری امسال ما را تنها نگذاشت

مادر شهید کلهر عنوان کرد: ابوالفضل کاغذی بر روی دیوار چسبانده بود و نوشته بود: «روح من خمینی، بت شکن خمینی» او به حسین زمان خود لبیک گفت. از جوانان می‌خواهم که حسین زمان‌مان رهبر معظم انقلاب، را تنها نگذارید.

بر اساس این گزارش، شهید ابوالفضل کلهر در سال ۶۱ به صورت داوطلبانه در عملیات رمضان شرکت کرد و در منطقه شرق بصره به شهادت رسید. پیکر مطهر این شهید ۱۷ ساله در منطقه ماند و در شمار شهدای مفقودالاثر قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها