همسر جانباز شهید «امان‌الله دارابی»:

خدمت به همسر جانبازم برایم لذت‌بخش بود

همسر جانباز شهید «امان‌الله دارابی» گفت: همسران جانبازان خود می‌دانند که نگهداری از یک جانباز مشکلات خودش را دارد، ولی خدا را شاهد می‌گیرم که هرگز در این راه خسته نشدم و در همه حال از خدمت به همسرم در زندگی لذت می‌بردم.
کد خبر: ۳۰۸۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ - 12September 2018

از خدمت به همسرم در زندگی لذت می‌بردم«مریم احمدی» همسر شهید «امان‌الله دارابی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در کرمان اظهار داشت: یکی از معیار‌های ازدواجم در زندگی این بود که با جانباز جنگ ازدواج کنم و تمام عمرم را وقف پرستاری و خدمت به کسی کنم که خود داوطلبانه برای دفاع از دین و مملکتش عازم جبهه‌های حق علیه باطل شده است.

وی با بیان این‌که در نظر دیگران شاید این تصمیم سخت بود و توصیه‌هایی می‌کردند، ولی من راه زندگی خود را انتخاب کرده بودم، ادامه داد: این افتخار در سال ۱۳۷۵ نصیبم شد و من با جانباز ۷۰ درصد «امان‌الله دارابی» ازدواج کردم و حاصل ازدواجمان سه دختر است.

همسر شهید دارابی گفت: در اول تصورم این بود که پرستار یک جانباز باشم، در صورتی که در زندگی به ایشان تکیه کرده بودم و وی یک تکیه‌گاه برای ما بود و چنان فضای خانه را برای ما آرام نگه داشته بود که من با عشق و علاقه به ایشان خدمت می‌کردم.

وی ادامه داد: همسران جانبازان خود می‌دانند که نگهداری از یک جانباز مشکلات خودش را دارد، ولی خدا را شاهد می‌گیرم که هرگز در این راه خسته نشدم و در همه حال از خدمت به همسرم در زندگی لذت می‌بردم و وی خود متوجه این احساس می‌شد.

همسر شهید دارابی گفت: در آخرین دیدار از وی خواستم تا در محضر حضرت زهرا (س) شفیع من و بچه‌های‌مان باشد.

خاطرنشان می‌شود، «امان‌الله دارابی» دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۴۶ در شهر «جوپار» از توابع شهرستان کرمان به دنیا آمد. وی در دوران دفاع مقدس به‌عنوان بسیجی به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و در ۱۲ اسفندماه سال ۱۳۶۵ در منطقه «فاو» مجروح شد و به درجه جانبازی نائل آمد.

جانباز ۷۰ درصد «امان‌الله دارابی»، روز شنبه ۱۷ شهریورماه پس از سال‌ها تحمل درد و رنج ناشی از صدمات مجروحیت، دعوت حق را لبیک گفت و به دوستان شهیدش پیوست و پیکر مطهرش روز گذشته (۲۰ شهریورماه) بر روی دستان مردم ولایت‌مدار کرمان تشیع و سپس جهت خاکسپاری به «جوپار» کرمان انتقال داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار