برگزاری یادواره ۲۷۰ شهید گلگون کفن نیروی انتظامی در استان البرز

یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی کشور در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴ - 11September 2018

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، بعداز ظهر امروز (سه شنبه ۲۰ شهریورماه)، یادواره ۲۷۰ شهید نیروی انتظامی استان البرز با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی کشور در سالن شهیدان نژاد فلاح کرج برگزار شد.

در این مراسم با شکوه که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و حماسه‌سازان مدافع حرم در نیروی انتظامی استان البرز برگزار شد، پس از سخنرانی سردار اشتری، به مناسبت آغاز ماه عزای حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مداحان اهل بیت (ع) به مرثیه‌سرایی پرداختند.

در این مراسم، فرزند یکی از شهدای گرانقدر نیروی انتظامی نامه‌ای به پدر شهیدش قرائت کرد و حاضرین را تحت تاثیر قرار داد که پس از پخش فیلم‌هایی از مادران شهدای گمنام و شهدای هشت سال دفاع مقدس، با حضور سردار اشتری و سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی از مسئولان استانی و نظامی استان البرز، از خانواده‌های شهدا و جانبازان، پیشکسوتان، آزادگان و سلحشوران مدافع حرم در نیروی انتظامی با اهدای لوح یادبود و تندیس، تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها