جعفرپور در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد؛

هراس دشمن از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایران

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقاومت، صبر و ایمان به خدا رمز پیروزی در جنگ تحمیلی بود، گفت: دشمنان به شدت از روحیه شهادت‌طلبی مردم ما وحشت دارند.
کد خبر: ۳۰۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۲:۳۰ - 25September 2018

هراس دشمن از روحیه شهادت‌طلبی ملت ایرانجمشید جعفرپور عضو کمیسیون فرهنگی و نماینده مردم شهرستان‌های خنج، لارستان و گراش در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به مجاهدت‌های رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی، مقاومت، صبر و باور قلبی به خدا را مهم‌ترین رمز پیروزی در مقابل دشمنان دانست و اظهار داشت: ما در جنگ تحمیلی تنها با رژیم بعثی عراق رودررو نبودیم، بلکه بلوک شرق و غرب نیز با حمایت‌های پی درپی از صدام به جنگ ایران آمده بودند و سعی بر نابودی نظام و انقلاب نوپای جمهوری اسلامی داشتند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی پیشرفته‌ترین تجهیزات جنگی در اختیار رژیم بعثی عراق قرار گرفته بود، افزود: با وجود ممنوعیت استفاده از سلاح‌ کشتار جمعی در جنگ، بیشترین سلاح‌ شیمیایی که صدام در جنگ علیه ما به‌کار برد، ساخت آمریکا بود که این نشان از اوج کینه‌توزی آمریکایی‌ها از ایران دارد.

جعفرپور با توجه به اینکه تاریخ دشمنی‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی را از یاد نخواهد برد، گفت: بیش از اینکه دشمن از تجهیزات و سلاح‌ جنگی ما هراس داشته باشد، از روحیه انقلابی، جهادی و شهادت‌طلبی مردم ما وحشت دارد؛‌ چراکه آنها مجهزترین تجهیزات جنگی را در اختیار دارند اما مهم‌تر از آن، حضور نیروهای مقاوم، دلاور و از جان‌گذشته‌ای است که در کشورهای غربی یافت نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های خنج، لارستان و گراش در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جبهه مقاومت همیشه پیروز میدان است، گفت: رزمندگان سوری و عراقی با تأسی از دوره دفاع مقدس ما به جنگ با داعش رفتند، چراکه جنگ تحمیلی و حمایت‌های کشورهای شرقی و غربی از صدام به مراتب بزرگ‌تر و خطرناک‌تر از جنگ داعش بود.

وی امنیت، اقتدار و صلابت امروزِ ایران را مرهون مجاهدت‌ها و رشادت‌های رزمندگان جنگ تحمیلی عنوان کرد و گفت: اگر در مجلس شورای اسلامی نمایندگان خط و مشی رزمندگان و شهدا را بیش از گذشته در پیش بگیرند، قطعا خیلی از کاستی‌ها و مشکلات جاری کشور مرتفع خواهد شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار