رهنمودهای اقتصادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال 1397 منتشر شد

کتاب «ایران ساخت» حمایت از کالا‌های ایرانی؛ ضرورت‌ها و موانع در بیان رهبر معظّم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) منتشر شد.
کد خبر: ۳۰۸۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۱ - 12September 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، در آستانه‎ی شروع سال تحصیلی، کتاب «ایران ساخت» درباره‌ی حمایت از کالا‌های ایرانی در بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) توسط انتشارات انقلاب اسلامی منتشر و روانه بازار شد.

این انتشارات پیش از این، در راستای وظایف و مأموریت‌های خود، تا کنون سه کتاب را در موضوعات اقتصادی براساس بیانات معظم‌له به ترتیب ذیل منتشر کرده است.

در سال ۱۳۹۲، کتاب «جهاد اقتصادی»، در سال ۱۳۹۵، کتاب «اقدام و عمل» که در آن به طور مبسوط و مفصل به بحث «اقتصاد مقاومتی» پرداخته شده و در سال ۱۳۹۶ کتابی با عنوان «شعار سال ۱۳۹۶» تقدیم علاقمندان به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده است که در آن، سه موضوع اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مورد بررسی قرار گرفته است.

با انتخاب شعار «حمایت از کالای ایرانی» برای سال ۱۳۹۷ از سوی رهبر انقلاب، بخش تولید ملی کتاب شعار سال، که تحقیقی جامع در بیانات معظم‌له در موضوع «حمایت از کالای ایرانی» است به صورت مجزّا در قالب کتاب «ساخت ایران» تقدیم مخاطبان گرانقدر می‌شود.

فصل اول این کتاب به برخی کلیات اختصاص یافته است و در فصل دوم آن با ثمرات تقویت تولید ملی آشنا می‌شویم. فصل سوم به ظرفیت‌های کشور برای رونق تولید ملی و فصل چهارم به الزامات رونق تولید ملی اختصاص دارد. فصل آخر کتاب درباره‌ی وظایف و مسئولیت‌های مردم و نهاد‌های حکومتی بحث می‌کند. بیانات مرتبط با موضوع شعار سال ۹۷ که در 2 ماه ابتدایی این سال، ایراد شده است نیز در ابتدای کتاب آورده شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها