وزیر اسبق اطلاعات:

اسرائیل با تمام وجود نابودی خود را حس می‌کند/ تهدید ایران توسط رژیم صهیونیستی، تنها یک عربده‌کشی است

حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گفت: عربده‌کشی امروز اسرائیلی‌ها متاثر از پاسخ ایران و ضربات وارده به آن‌ها پس از حمله به فرودگاه T۴ سوریه است.
کد خبر: ۳۰۸۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ - 12September 2018

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی وزیر اسبق اطلاعات در گفت‌وگویی با اشاره به تهدید‌های اخیر اسرائیل مبنی بر حمله به مواضع ایران در عراق اظهار داشت: طبق پیش‌بینی رهبر انقلاب، اسرائیل پس از ۲۵ سال آینده وجود نخواهد داشت و اسرائیلی‌ها با تمام وجود این موضوع را می‌فهمند، همچنان که منطقه‌ای که شعار نیل تا فرات را می‌داده، امروز دور خود یک دیوار بتنی سنگین ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه اقدامات اسرائیلی‌ها تاکنون در مقابل فعالیت‌های حماس و حزب‌الله کارآمد نبوده است، افزود: اسرائیل تمام توان خود را برای نابودی این گروه‌ها به کار برد، ولی مشاهده کرد که هر روز خط مقاومت گسترش و توسعه پیدا می‌کند و این گسترش طبق پیش بینی مقام معظم رهبری به گونه‌ای است که چیزی از آن‌ها باقی نخواهد ماند و نابود می‌شوند.

وزیر اسبق اطلاعات با اشاره به اینکه استکبار جهانی هر روزه با فضاسازی رسانه‌ای تهدید‌ها بر علیه ایران را افزایش می‌دهد، ادامه داد: تلاش‌های بی وقفه آنان در دشمنی با ما نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است، همان طور که استکبار هم اکنون شاهد این واقعیت است که امروز در جهان اسلام لبنان، سوریه، عراق، یمن و در آینده نزدیک بحرین در جبهه مقاومت حضور دارند و مقاومت روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

مصلحی با بیان اینکه مواضع اسرائیلی‌ها و فضاسازی رسانه‌های آن‌ها در تهدید ایران فقط یک عربده‌کشی بیش‌تر نیست، تاکید کرد: آن‌ها جرات ورود به میدان عمل را ندارند، چرا که ضربه‌های سنگینی در سوریه، عراق و مناطق دیگر متحمل شده‌اند و این ضربه‌ها ادامه خواهد داشت و ذکر این نکته ضروری است که ما بر اساس مشی انقلاب اسلامی به مانند آن‌ها فضاسازی رسانه‌ای انجام نداده و حرف خود را در میدان عمل می‌زنیم.

مصلحی با اشاره به شلیک موشک‌های سپاه به محل تجمع تروریست‌ها در چند روز گذشته در اقلیم کردستان عراق، گفت: عقبه تروریست‌های تجزیه‌طلب، صهیونیست‌ها هستند که ضربه سختی از ما خوردند. این تروریست‌ها فقط با پول‌های سعودی و آمریکایی حمایت نمی‌شدند، بلکه طراحی عملیات‌های آن‌ها را هم صهیونیست‌ها انجام می‌دادند و و با رصد و محاسبات دقیق جمهوری اسلامی در این عملیات، باور چنین ضربه سختی را از جانب ما نداشتند.

مصلحی در پایان با اشاره به موضوع ادلب و نشست آستانه در تهران برای حل این مسئله گفت: ایران بنا دارد تا در کنار روسیه و ترکیه و با همراهی آنان اقداماتی در جهت استقرار صلح در منطقه را اجرایی کند و در این بین هم شاید اختلاف نظر‌هایی وجود داشته باشد که با گذشت زمان به نتیجه خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار