دبیر علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی:

16 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی است

بهاره نصیری گفت: 16 مهرماه آخرین مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات به دبیرخانه دائمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای خواهد بود.
کد خبر: ۳۰۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ - 12September 2018

16 مهرماه آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی استبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بهاره نصیری دبیر علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، اظهار داشت: تاکنون بیش از 170 چکیده با موضوع خانواده، سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در 2 بخش علمی _ پژوهشی و تجربی _ کاربردی به دبیرخانه دائمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای ارسال شده است که 170 چکیده مورد تایید قرار گرفته‌اند.

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و افزایش حجم مراجعات از سوی دانشجویان، پژوهشگران، متخصصان و سایر متقاضیان، کمیته علمی همایش نسبت به تمدید مهلت دریافت اصل و چکیده مقالات تا شانزدهم مهرماه 1397 اقدام نموده است که بر این اساس سایت دبیرخانه تا تاریخ ذکر شده جهت دریافت چکیده و اصل مقالات باز خواهد بود.

دبیر علمی دومین همایش بین‌المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی، تاکید کرد: با توجه به زمان کوتاه باقی مانده تا برگزاری همایش امکان تمدید مهلت ارسال اصل و چکیده مقالات پس از این تاریخ وجود ندارد و لازم است علاقه‌مندان برای شرکت در همایش در تاریخ اعلام شده اقدام کنند.

نصیری تصریح کرد: کتاب نخستین همایش سواد رسانه‌ای با مقدمه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ رسیده است و از طریق اپلیکیشن­‌های کتاب‌راه، طاقچه و پورتال سرآمد قابل تهیه است.

وی افزود: مقاله برتر و برخی دیگر از مقالات کاندیدای اثر برتر نخستین همایش سواد رسانه‌ای در فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش‌های ارتباطی به چاپ رسیده است و در تلاش هستیم تا در دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای کلیه مقالات برتر در فصلنامه‌های علمی پژوهشی به چاپ برسد.

استادیار پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی تصریح کرد: دومین همایش بین المللی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد و کلیه متقاضیان می‌توانند علاوه بر ارسال مقالات علمی پژوهشی، برای اولین بار در تاریخ همایش‌های علمی کشور، تجربیات و گزارش‌های کاربردی خود را مکتوب کرده و برای دبیرخانه الکترونیک همایش به نشانی Mliteracy.saramad.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/ 114

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار