معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اتصال مرز‌های ایران و فلسطین کابوس‌ آمریکا و اسرائیل است/ قبل از انقلاب ۷۰ درصد مردم بدون امکانات زندگی می‌کردند

سردار «محمد رضا نقدی» گفت: اتصال مرز‌های ایران و جبهه شرقی امت اسلامی که همواره متراکم از نیرو‌های پرشور انقلابی و مدافعان سرسخت ایران بوده به مرز‌های فلسطین، از جمله کابوس‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۳۰۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۴ - 12September 2018

اتصال مرز‌های ایران و فلسطین کابوس‌ آمریکا و اسرائیل است/ قبل از انقلاب ۷۰ درصد مردم در فقر زندگی می‌کردندبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز (چهارشنبه) در همایش «تبیین و گفتمان‌سازی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» که در کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به ورود انقلاب اسلامی به چهلمین سال پیروزی، این انقلاب را از استثنائات قرون اخیر دانست و اظهار داشت: تمام انقلاب‌هایی که طی چند قرن اخیر رخ دادند همچون «بلشویک» روسیه و «مائو» چین، هیچ‌کدام با آرمان‌های اولیه خود به چهلمین سال پیروزی نرسیدند.

وی ادامه داد: پس از مرگ رهبران این انقلاب‌ها کشورهای‌شان به دست مخالفان افتادند، درحالی‌که انقلاب اسلامی با رحلت امام خمینی (ره)، توسط رهبر و مردمی اداره می‌شود که به تمام اندیشه‌ها و اصول اولیه انقلاب پایبند بوده و خود را از پیروان امام (ره) می‌داند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان این‌که سنگر‌های کلیدی دنیا توسط این انقلاب مرتباً درحال فتح شدن است، گفت: این انقلاب مسیری روشن پیش رو دارد، اما دشمنان در عالم مجازی می‌خواهند طوری نشان دهند که انقلاب به پایان راه رسیده؛ لذا در این شرایط وظیفه مروجان انقلاب و هادیان سیاسی روشنگری است.

وی به شکست‌های زنجیره‌ای آمریکا از انقلاب ایران طی یک سال گذشته اشاره کرد و افزود: آمریکایی‌ها عراق و سوریه را با داعش و تکفیری‌ها اشغال کردند، اما شکست خوردند و عفب رانده شدند و نیرو‌های مقاومت توانستند در مرز‌های عراق، سوریه و فلسطین مستقر شوند.

سردار نقدی اضافه کرد: اتصال مرز‌های ایران و جبهه شرقی امت اسلامی که همواره متراکم از نیرو‌های پرشور انقلابی و مدافعان سرسخت ایران بوده به مرز‌های فلسطین، از جمله کابوس‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است؛ لذا پس از سقوط «صدام» جهت ایجاد مانعی بین ما و مرز‌های فلسطین، نقشه‌هایی همچون طرح‌ریزی موضوع استقلال کردستان و تلاش برای تشکیل یک اسرائیل جدید در این منطقه را تدارک دیدند تا مانع رسیدن پای ایران به مرز‌های فلسطین شوند که شکست خوردند.

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های آنان گروگان‌گیری نخست وزیر لبنان در عربستان سعودی بود تا از این طریق بتوانند در این کشور علیه حزب‌الله کودتا و جنگ داخلی بین شیعه و سنی راه بیاندازند، اما رسوایی بزرگی برای آنان به‌وجود آمد و مردم لبنان با انسجام بیشتر در انتخابات با اکثریت آرا به حزب‌الله رای داده و سیلی محکمی به گوش استکبار زدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، به دیگر اقدامات آمریکایی‌ها و استکبار جهانی همچون کودتا علیه انقلاب یمن، انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس، تلاش برای معرفی ایران به عنوان تهدید اصلی دنیای اسلام و شکل‌گیری نهضت مقاومت در فلسطین اشاره کرد و گفت: صهیونیست‌ها به دلیل وحشتی که از ایران دارند، برای مقابله با این نهضت و ایران هر روز دست به کشتار‌های وحشیانه‌ای می‌زنند.

وی عنوان کرد: آمریکایی‌ها زمستان گذشته در تلاش بودند تا در ایران آشوب به پا کنند، اما در هر شهری که جمعیت کوچکی آشوب می‌کرد، جمعیتی ۱۰۰ برابری در حمایت از انقلاب به خیابان‌ها می‌آمدند.

سردار نقدی با تاکید بر این‌که امروز ایران اسلامی مقتدرانه پیش می‌رود، اعلام کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا نارسایی‌ها و مشکلات کوچکی که در کشور وجود دارد را بزرگ جلوه دهند و فساد را جاری در همه سیستم نظام جلوه دهند و این جرم و ناهنجاری‌ها را به اسلام و انقلاب نسبت دهند.

وی توضیح داد: اگر مجرمی را در کشور تحت تعقیب قرار دهیم آن راسیاسی می‌کنند و اگر با فساد مبارزه کنیم آن را عیب نظام می‌دانند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه، با تاکید بر این‌که انقلاب ایران سرشار از برکت و خیراتی است که در عالم مجازی عنوان نمی‌شود، گفت: این انقلاب باعث شد تا مردم مرفه‌تر از گذشته زندگی کنند؛ در حالی‌که در زمان حکومت پهلوی با صادرات روزانه شش میلیون بشکه نفت، ۷۰ درصد از مردم ایران در روستا‌هایی بدون هیچ‌گونه امکانات رفاهی و زیرساختی زندگی می‌کردند و اکثریت مردم ایران بی‌سواد و پزشکان ما وارداتی بودند.

وی ادامه داد: چند هزار سال تاریخ در ایران وجود دارد، اما تنها ۲۵۰۰ سال آن را تاریخ کرده‌اند؛ چرا که خواسته‌اند تاریخ ایران را از زمانی روایت کنند که توسط پادشاه حاکم با یهود رابطه بود.

سردار نقدی ضمن برشمردن و تشریح واقعیت‌هایی در خصوص جنایات شاهان تاریخ ایران و استبدادی که بر مردم ایران روا داشتند، گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران را از این سلسله‌های نکبت‌بار پادشاهی نجات داد.

وی به بیان برخی ظلم‌های پادشاهی پهلوی برمردم ایران اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی مردم را از ظلم شاهان نجات داد و اختیار کشور را به خود مردم واگذار کرد، به مردم ایران کرامت و شخصیت بخشید تا با رأی خود مسئولان کشور را انتخاب کنند. اگر در جایی در آراء خود اشتباه کردیم انقلاب مقصر نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه خاطرنشان کرد: اکنون در ۴۰ سالگی انقلاب باید با غرور و سربلندی از آن دفاع کنیم؛ چرا که نمره انقلاب در این ۴۰ سال بیست بوده است.

وی بر لزوم روشنگری بیشتر درخصوص دستاورد‌های انقلاب تاکید کرد و افزود: در این کشور هر چقدر به ارزش‌های انقلاب نزدیک شدیم، موفق بودیم و هر زمان که فاصله گرفتیم، آسیب دیده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار