فرمانده سپاه «حضرت نبی اکرم (ص)» کرمانشاه:

قبل از انقلاب هیچ هویتی نداشتیم/ ضرورت روشنگری دستاورد‌های انقلاب اسلامی

«بهمن ریحانی» گفت: کشوری بودیم که قبل از انقلاب هیچ هویتی نداشتیم و اسلام بی‌هویت آمریکایی و اسلام طاغوتی در جامعه بود، امروز تمام مشکلات و چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم تا به این‌جا رسیدیم.
کد خبر: ۳۰۸۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ - 12September 2018

اساس و بستر دین اسلام بر اساس فرهنگ عاشورایی است.به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، امروز (چهارشنبه) در همایش «تبیین و گفتمان‌سازی چهل‌سالگی انقلاب»، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ماه محرم، اظهار داشت: اساس و بستر دین اسلام براساس فرهنگ عاشورایی است.

وی بیان داشت: وقایع انقلاب و موفقیت و سربلندی‌های این ۴۰ ساله بعد از آن بر اساس همین فرهنگ بوده است و پیشروی انقلاب بر همین اساس شکل گرفت.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رزمندگان دفاع مقدس نیز بر محور همین فرهنگ عاشورایی ایثار و جانبازی کردند؛ لذا هرجایی تمسک به این فرهنگ کردیم موفق و سربلند بودیم.

سردار ریحانی گفت: اگر دشمنان نظام امروز ناراحت و عصبانی هستند، چون براساس همین تفکر ناب از تهدید و تحریم نترسیده‌ایم و ثابت قدم مانده‌ایم.

وی با بیان این‌که تا زمانی که براساس همین تفکر باشیم، موفق و سربلند هستیم، گفت: در آستانه ۴۰ سالگی انقلابی هستیم که ما را از دره ذلت به اوج قدرت عزت بالا برد.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه بیان داشت: کشوری بودیم که قبل از انقلاب هیچ هویتی نداشتیم و اسلام بی‌هویت آمریکایی و اسلام طاغوتی در جامعه بود، امروز تمام مشکلات و چالش‌ها را پشت سر گذاشتیم تا به این‌جا رسیدیم.

سردار ریحانی تصریح کرد: باید دستاورد‌های انقلاب را روشنگری کرد، اگر حقایق و دستاورد‌ها را بازگو نکنیم رسالت و حق امام و شهدا را به جا نیاورده‌ایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار