سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد؛

ضربات مهلک یمنی‌ها به متجاوزان طی عملیاتی ویژه و غافلگیر کننده

شرف غالب لقمان گفت: ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ساحل غربی، عملیات ویژه و غافلگیر کننده ضد متجاوزان و مزدوران انجام دادند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.
کد خبر: ۳۰۸۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۸ - 12September 2018

ضربات مهلک یمنی‌ها به متجاوزان طی عملیاتی ویژه و غافلگیر کنندهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المسیره، شرف غالب لقمان سخنگوی نیروهای مسلح یمن اظهار داشت: ارتش و کمیته های مردمی یمن در ساحل غربی عملیات ویژه و غافلگیر کننده ضد متجاوزان و مزدوران انجام دادند و تلفات و خسارات سنگینی به آنها وارد کردند.

وی افزود: مواضع متجاوزان و مزدوران در ساحل غربی در معرض حملات دردناک و کوبنده ای که یگان توپخانه با همکاری یگان پهپادی انجام داد، قرار گرفت. این عملیات نمایانگر میزان تکامل و همکاری مشترک در اجرای پاتک ضد مراکز ثقل دشمن و مواضع راهبردی آن است.

لقمان بیان کرد: این تحول در روند عملیات جنگی ضد نیروهای ائتلاف و مزدورانش در ساحل غربی یمن و دیگر جبهه ها به موازات توسعه ابزار و تکنیک های علمی جنگی یمنی که تا زمانی که جنگ ضد ملت ما جریان دارد، متوقف نخواهد شد، رخ می دهد.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد: عملیات ضد دشمن سعودی در مرزها ادامه دارد و بر اثر آنها دهها نظامی سعودی کشته و زخمی شده اند که در میان آنها فرماندهان شان نیز مشاهده می شوند و ادوات آنها منهدم شده است.

وی اظهار داشت: این دستاوردها همزمان با سال جدید قمری است و هدف قرار دادن مواضع دشمن در هر لحظه وارد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها