وداع با شهدای عزت ایران اسلامی/۲

والی زاده: مردم و عزاداران حسینی شهدا را همچون نگین در برگرفتند

معاون فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با بیان اینکه مردم و عزاداران حسینی شهدا را همچون نگین در برگرفتند، گفت: ما هیچ دعوت رسمی از مقامات لشکری و کشوری نداشتیم. بزرگوارانی که در این مراسم شرکت کردند با اعتقادات خود و به دعوت شهدا آمده‌اند.
کد خبر: ۳۰۸۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۷ - 12September 2018

والی زاده: مردم و عزاداران حسینی شهدا را همچون نگین در برگرفتندساسان والی زاده معاون فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در حاشیه مراسم وداع با شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس اظهار داشت: مجموعه موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس امروز توفیق داشت که میزبان شهدای گمنام باشند‌‌. پیکر مطهر این شهدای بزرگوار فردا پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه ساعت ۹ از درب اصلی دانشگاه تهران تا معراج الشهدا بر روی دستان مردم شهید پرور تشییع خواهند شد.

وی افزود: مراسم وداع با شهدا امشب با کمترین تدارکات به بهترین نحو برگزار شد. مردم و عزاداران حسینی شهدا را همچون نگینی در برگرفته‌اند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در مراسم وداع با پیکر شهدای گمنام، تصریح کرد: مردم صبح امروز با مشاهده انتقال تابوت شهدا به موزه، به استقبال شهدا آمدند. خانم‌ها زیرتابوت‌ها را می‌گرفتند و همچون خواهر شهدا برایشان عزاداری می‌کردند. جمعیت به حدی بود که عوامل اجرایی ما بیکار بودند. این نوع استقبال از شهدا نشان دهنده قدرشناسی مردم نسبت به شهدا و سربازان وطن است.

والی زاده با بیان اینکه مردم تهران امشب تجدید میثاقی با شهدا داشتند، گفت: مردم امشب به این مراسم آمده‌اند تا قدردانی خود را از فداکاری شهدا اعلام کنند و به شهدا بگویند که راه نورانی آنها را ادامه خواهند داد و همچنان پای ارزش‌های انقلاب ایستاده‌اند.

معاون فرهنگی هنری موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس عنوان کرد: ما هیچ دعوت رسمی از مقامات لشکری و کشوری نداشتیم. بزرگوارانی هم که در این مراسم شرکت کردند با اعتقادات خود و به دعوت شهدا در این مراسم حضور یافتند.

انتهای پیام/ ۱۳۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار