بدرقه شهدا تا بهشت-۳/

پشتیبانی از ولایت فقیه بارزترین پیام شهداست/ اعتماد به غرب نشانگر جهل است

یکی از حاضرین در مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدس با بیان اینکه مهمترین پیام شهدا پشتیبانی از ولایت فقیه است، گفت: تحت هیچ شرایطی نباید به اروپایی‌ها اعتماد کنیم؛ چراکه اعتماد به آن‌ها نماد واضح جهل است.
کد خبر: ۳۰۸۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳ - 13September 2018

پشتیبانی از ولایت فقیه بارزترین پیام شهداست/ اعتماد به غرب نشانگر جهل است«علی عباسی» یکی از حاضرین در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 135 شهید دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه پیامِ امروز شهدا به ما پشتیبانی از ولایت فقیه و ایستادگی در برابر مستکبرین عالم است، اظهار داشت: تا روحیه انقلابی، شهادت و شهادت طلبی در جامعه ما زنده باشد، دشمنان نمی‌توانند غلطی بکنند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ضدایرانی برخی از گروهک‌ها و حزب‌های وابسته به غرب افزود: حمله موشکی ایران اقدامی هوشمندانه و نمایانگر قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران بود.

عباسی همچنین با اشاره به برجام و عملکرد غیرقانونی آمریکا در این توافق تصریح کرد: اعتماد به اروپا نماد واضح جهل نسبت به واقعیت و ادامه اشتباهات گذشته است؛ لذا هرگونه مذاکره و تعامل با کشوری که با اصل نظام و انقلاب ما دشمنی دارد، توجیه عقلانی ندارد.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه راه حل مشکلات کشور در خارج از کشور نیست، گفت: کسانی که فکر می‌کنند برقراری ارتباط با آمریکا می‌تواند راهگشای مشکلات کشور باشد، باید بدانند که مسبب تمام گرفتاری‌ها و مشکلات ما همین آمریکایی‌ها هستند که می‌خواهند با اعمال فشار بر ملت، مقامات کشورمان را پای میز مذاکره بنشانند تا خواسته‌های خود را به ما تحمیل کنند.

عباسی با بیان اینکه اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دشمنان وحشت آفرین است، افزود: وظیفه نیروهای مسلح انجام اقدامات جهادی در زمینه اقتصادی و حمایت از اقتصاد مقاومتی و همچنین شناسایی منافقین داخلی که قصد نابودی اقتصاد از داخل را دارند، است.

وی اربعین حسینی را نماد وحدت امت اسلامی خواند و تصریح کرد: همایش اربعین حسینی نماد وحدت و انسجام مسلمانان و آزادگان عالم و همچنین نماد ایستادگی در برابر ظلم است که هرچه باشکوه‌تر برگزار شود، موقعیت مستکبرین و ظالمین بیشتر به خطر افتاده و خورشید حقیقت امام حسین (ع) باعث روشنایی قلوب آزادگان عالم در سرتاسر دنیا می‌شود.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار