بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۱/

پاسداری از انقلاب و حفظ دین مهمترین پیام شهدا به مردم است

یکی از حاضرین در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس با بیان اینکه فاصله گرفتن از مسیر شهدا خیانت به خون آن‌هاست، گفت: مهمترین پیام شهدا به جامعه پاسداری از انقلاب و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس است.
کد خبر: ۳۰۸۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶ - 13September 2018

پاسداری از انقلاب و حفظ دین مهمترین پیام شهدا به مردم است«علی دانش‌پژوه» یکی از حاضرین در مراسم تشییع پیکرهای مطهر 135 شهید دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه پیام شهدا صیانت از دین است، اظهار داشت: فاصله گرفتن از مسیر شهدا نه تنها خیانت به خون آن‌هاست، بلکه نشان دادن چراغ سبزی به دشمنان برای گستاخی‌های بیشتر است.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات ضدایرانی رئیس جمهور آمریکا مبنی بر اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان گفت: یکی از مهمترین برنامه‌هایی که در دستور کار غربی‌ها قرار گرفته، ایجاد شکاف میان مردم و مسوولان به واسطه فشارهای اقتصادی است؛ چراکه آن‌ها می‌خواهند با تحمیل سختی به ملت، مردم را در مقابل نظام قرار دهند.

دانش‌پژوه با توجه به اینکه از بدو ظهور انقلاب دشمنان همواره درصدد ضربه زدن به کشور ما بوده و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده‌اند، گفت: حضرت امام بعد از شهادت آیت الله مطهری راه را هم به دوستداران انقلاب و هم به بدخواهان نظام نشان دادند، آنجا که فرمودند هرچه از ما بکشید، ما زنده‌تر خواهیم شد؛ لذا اقدامات دشمنان نتوانسته و نمی‌تواند مردم را نسبت به آرمان‌های حضرت امام و انقلاب مایوس کند.

وی همچنین برجام را فاقد دستاورد خواند و گفت: برجام فقط روی کاغذ به عنوان حلال مشکلات کشور، خودنمایی می‌کرد؛ اما در عمل نه تنها گره‌گشا نبود، بلکه ما را در حوزه‌هایی همچون هسته‌ای محدود کرد؛ با تمام بدعهدی‌ها و کارشکنی‌هایی که آمریکا و طرف‌های اروپایی در خصوص برجام داشته‌اند، هنوز هم فرصت جبران مافات وجود دارد.

دانش‌پژوه با اشاره به صلابت و قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی تصریح کرد: با نگاهی گذرا به خارج از مرزهای کشور و درگیری و جنگ در برخی کشورهای همسایه می‌توانیم به تلاش و مجاهدت‌های نیروهای مسلح کشورمان پی ببریم؛ امنیت امروز ما مرهون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و ایستادگی و اقتدار نیروهای مسلح کشورمان است.

وی همچنین با اشاره به حوادث اخیر در بصره، اختلاف افکنی میان عراق و ایران را یکی از بزرگترین اهداف دشمنان خواند و گفت: رابطه ما با مردم مسلمان عراق رابطه‌ای خوب است، شاید با تغییر دولت‌ها در این کشور، نگرش و سلایق سیاسی آن‌ها با ما متفاوت شده باشد، اما در اصل دوستی ما با آن‌ها هیچ شبهه‌ای نیست. قطعا در پشت پرده حوادث رخ داده در شهر بصره رد پای آمریکایی‌ها وجود دارد؛ چراکه می‌خواهند با اختلاف‌افکنی میان امت اسلامی امنیت منطقه را که با وحدت مسلمان به تثبیت رسیده است را از بین ببرند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها