بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۲/

ابوترابی‌فرد: با شناخت دقیق مواضع دشمن پیروزی حتمی است

امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر‌های ۱۳۵ شهید دفاع مقدس گفت: بدون وحدت و انسجام، بدون شناخت دقیق مواضع دشمن و مواضع صحیح در زمان لازم و بدون صبر و استقامت، ایستادگی، پیروزی به دست نمی‌آید.
کد خبر: ۳۰۸۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳ - 13September 2018

ابوترابی‌فرد: با شناخت دقیق مواضع دشمن پیروزی حتمی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران، در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس در تهران، اظهار داشت: پیام شهدا در آن زمان برای ملت ایران و امت اسلام این بود که در برابر دنیای استکبار ایستادگی کردند. این شهدا در مناطق مختلف عملیاتی تنها ایستاده و بر دشمن پیروز شدند؛ اما امروز ملت‌های عراق، سوریه، بحرین، یمن، افغانستان، پاکستان و سراسر دنیای اسلام در کنار ملت فلسطین و در مقابل دنیای کفر پیروزمندانه ایستاده‌اند.

ابوترابی‌فرد با بیان اینکه پیام شهدای عالی‌قدر در این روز‌های عاشورایی، پیام زهیر است، گفت: عموم مورخین حادثه کربلا مرقوم داشته‌اند در کربلا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) خطابه‌ای را ایراد کردند و فرمودند که می‌بینید سپاه یزید و کوفیان پیمان را شکسته‌اند. دنیا تغییر کرده و به زشتی گراییده و نمی‌بینید حق فراموش شده است. باید مردان و زنان مومن آماده دفاع و زیارت خدا باشند.

وی افزود: این سخن امروز و فریاد بلند رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به دنیای اسلام است. می‌بینید که استکبار جهانی ملت‌های مظلوم منطقه را مورد تهاجم قرار داده است. می‌بینید بر مردم مظلوم غزه چه می‌رود و مشاهده می‌کنید ملت قهرمان یمن چگونه مورد محاصره دنیای کفر قرار گرفته‌اند که باید در برابر آن‌ها با قدرت ایستاد. قدرت دیروز و مقاومت امروز راه را برای فتح سنگر‌های دشمن در عراق، سوریه، لبنان و سرزمین فلسطین هموار کرده است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به ایستادگی کشور‌های جبهه مقاومت، گفت: امروز این مردم قهرمان عراق هستند که مدیریت کشور خود را دارند که ثمره ایستادگی امت اسلام است. امروز ملت سوریه کشور خود را بر خون شهدا و آرمان‌های شهدای خویش استوار کرده است. ملت عراق با اقتدار، فرمان امور را در دست گرفته است و ملت یمن و همه دنیای اسلام برابر دنیای استکبار و قدرتمندان امروز، مواضع جدیدی اتخاذ کرده است.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: شما باید با ایستادگی سیلی دیگری بر صورت استکبار بزنید. این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به همه امت اسلام و ملت مقاوم ایران است و پاسخ، پاسخ زهیر است. زهیر برخاست و خطاب به امام حسین (ع) عرض کرد که به خدا سوگند اگر دنیا جاویدان بود و ما برای همیشه در دنیا به سر می‌بردیم، ایستادگی در کنار تو، ما را از دنیای ابدی جدا می‌کرد، ما قیام در رکاب شما را بر ماندگاری در دنیای همیشگی ترجیح می‌دادیم. این پیام عاشورا و شهدای ما است.

وی افزود: امروز دنیای اسلام باید با این نگاه در برابر دشمن ایستادگی کند و این راه را با بصیرت، شناخت ایمان، دشمن شناسی، وحدت کلمه و انسجام و پیوند استوار خویش با امام و مقتدای خود رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای با قدرت و استقامت و ایثار بپیماید. این ارکان پیروزی و قدرت است. بدون وحدت و انسجام، بدون شناخت دقیق مواضع دشمن و مواضع صحیح در زمان لازم و بدون صبر و استقامت، ایستادگی، پیروزی به دست نمی‌آید.

امام جمعه موقت تهران گفت: ملت بزرگ و شجاع ایران مصمم هستند در راه شهدای عالی‌قدر با اسقامت و ایثار بایستد و دست در دستان پرتوان امت اسلام، این راه را تا پیروزی نهایی و سپردن پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی ایران به دست توانای پیشوای عدالت‌گستر حضرت ولی عصر (عج) تداوم ببخشد. دعای مستجاب شهدا بدرقه راه همه شما باشد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار