استاندار مرکزی خبر داد؛

اختصاص 2 میلیارد تومان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی

استاندار مرکزی گفت: در 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان از سوی استانداری به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی اختصاص شد.
کد خبر: ۳۰۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷ - 13September 2018

تزریق2میلیارد تومان به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از استان مرکزی، «سیدعلی آقازاده» استاندار مرکزی امروز در سومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با موضوع پیگیری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به مبالغ اختصاص داده شده به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی، اظهار داشت: در 6 ماهه نخست امسال 2 میلیارد تومان از سوی استانداری مرکزی، یک میلیارد تومان توسط شهرداری و یک میلیارد نیز از منابع کمک‌های مردمی و خیران به مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی اختصاص داده شد که این مبلغ در مقایسه با چند سال گذشته رقم مطلوبی است.

وی افزود: کارگاه ساخت فعال و قرارمان هم بر این است که امسال مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مرکزی هم زمان با 6 استان دیگر در دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آماده و فاز نخست آن به بهره برداری رسد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: هدف از برگزاری این نشست برنامه ریزی به منظور جبران عقب افتادگی‌ها در راستای ساخت و ایجاد مرکز فرهنگی و دفاع مقدس استان مرکزی بود و مقرر شد که 300 میلیون تومان از اعتبار اختصاص داده شده به موزه کم و به شهرداری اراک در راستای اجرای عملیات عمرانی کانال منتقل شود.

این مسئول بیان داشت: در خصوص نظارت هر چه بهتر و بیشتر به اجرای امور نیز کمیته  عمرانی و نظارت بر اجرای پروژه با مسئولیت معاونت عمرانی استانداری مرکزی ایجاد و هر 15 روز یکبار با برگزاری جلسات موارد و موضوعات مربوط به پروژه را پیگیری کنند.

آقازاده با اشاره به انجام تعهدات باقی مانده از سوی شهرداری و شورای شهر گفت: در این جلسه مقرر شد که شهرداری و شورای شهر کلانشهر اراک باقیمانده تعهدات مربوط به امسال خود نظیر انجام کفپوش و جدول گذاری‌ها، فضای سبز به مساحت حدود 2 هکتار و موارد این چنینی را به پایان برساند.

استاندار مرکزی خاطر‌نشان کرد: مشکلات مالی و کمبود اعتبار از جمله مسائلی است که در این جلسه توسط اعضا مطرح شد، اما با توجه به عزم و اراده جدی استان و تعهدات داده شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها پس از تعطیلات مربوط به ایام عزاداری‌ها عملیات اجرایی با شدت هرچه بیشتر انجام و تا پایان آذرماه فاز نخست افتتاح و بهره برداری رسمی می‌رسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار