برگزاری جلسه کمیته استانی شهدای گمنام در کرمانشاه

اولین جلسه کمیته استانی شهدای گمنام در استانداری کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳ - 13September 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، جلسه کمیته استانی ستاد تشییع و تدفین شهدای گمنام کرمانشاه امروز با حضور نمایندگان ادارات و نهادهای عضو کمیته در محل استانداری برگزار شد.

در این جلسه سرتیپ دوم پاسدار «مرادعلی محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در کرمانشاه تأکید کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های مرتبط و مراکز میزبان پیکر مطهر شهدا، باید تمهیدات و تدابیر لازم در جهت انجام شکوهمند این مراسم اتخاذ کنند.

سردار محمدی با اشاره به افزایش مسئولیت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در قبال جانمایی و تدفین شهدای گمنام به تشریح وظایف کمیته پرداخت.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه اجرای برنامه‌ها و دستور‌العمل‌های کمیته کشوری، بررسی تقاضای پیکر شهید و انعکاس آن به کمیته کشوری، نظارت بر اجرای مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام، آماده‌سازی و ارائه طرح یادمان جهت تصویب کمیته کشوری، مستند‌سازی و تهیه شناسنامه یادمان شهدای گمنام در سطح استان و انتخاب اعضای هیات امنای موقت یادمان‌های استان را از مهمترین وظایف کمیته دانستن.

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم و مسئولان در مراسم تشییع شهدای گمنام خاطرنشان کرد: برای مقابله با تهاجم دشمن باید فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج و به نسل‌های جدید منتقل کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار