بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۸/

پیام شهدا به مرم پیروی از ولایت فقیه و حفظ ارزش‌هاست

جانباز دفاع مقدس گفت: پیام امروز شهدا به مرم ایران پیروی از ولایت فقیه و حفظ حجاب و عفاف و ارزش‌هاست.
کد خبر: ۳۰۸۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ - 13September 2018

پیام امروز شهدای گمنام به مرم ایران پیروی از ولایت فقیه و حفظ حجاب و عفاف و ارزشهاست«مهدی قنبری» جانباز دفاع مقدس در حاشیه مراسم تشییع پیکرهای ۱۳۵ شهید دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به پیام شهدای گمنام به مردم اظهار داشت: حفظ حجاب بانوان، حفظ ارزش‌ها و تامین امنیت اجتماعی جامعه دغدغه همه دلسوزان نظام اسلامی است و من به عنوان یک جانباز بیش از همه مسائل، از کم‌رنگ شدن حجاب و عفاف در فضای جامعه ناراحت هستم.

قنبری ادامه داد: ان‌شاءالله با حضور پیکر پاک شهدا توجه جامعه به ارزش‌ها بیشتر شود و در مسیر تعالی و رشد گام برداریم؛ زیرا خواسته شهدا و وصیت آنان به ما پیش از همه مسائل، تقید به ۲ مسئله بوده است؛ پیروی از ولایت فقیه و حفظ حجاب و عفاف و ارزش‌ها؛ بنابراین لازم است که توجه بیشتری به این مسائل داشته باشیم.

این جانباز دفاع مقدس افزود: مردم ما برای احیای دین اسلام و ارزش‌ها انقلاب کردند. آن‌ها همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان مقاومت می‌کنند و با وجود همه فشار‌ها و سختی‌های اقتصادی، پای نظام ایستاده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هنوز ندای «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین (ع) بعد از ۱۴ قرن طنین‌انداز است، بیان کرد: شهدا سربازان امام حسین (ع) و مکتب عاشورا هستند، که جان خود را فدای مکتب الهی کردند. امروز مردم آمده‌اند تا بار دیگر یادآوری کنند که همیشه قدردان خون شهدا هستند.

قنبری خاطرنشان کرد: شهدا با اهدای خون خود ثابت کردند که پیرو امام حسین (ع) هستند. ما نیز امروز برای تجدید پیمان با شهدا و سالار شهیدان آمده‌ایم و تا آخرین قطره خون خود حامی ولایت و اسلام ناب محمدی (ص) هستیم.

انتهای پیام/ ۱۹۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار