بدرقه شهدا تا بهشت- ۱۶/

ولایت‌مداری و مقاومت برجسته ترین پیام شهداست

یکی از حاضرین در مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدس با بیان اینکه ادامه راه شهدا بر مسوولان و مردم واجب است، گفت: مقاومت، ولایت‌مداری و عدم ذلت‌پذیری مهم‌ترین پیام شهدا به جامعه است.
کد خبر: ۳۰۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴ - 13September 2018

ولایت‌مداری و مقاومت برجسته ترین پیام شهداستعلی‌اصغر نظری یکی از حاضرین در مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، ادامه دادن راه شهدا را از بزرگ‌ترین وظایف مسولان و مردم خواند و اظهار داشت: اگر مردم و مسوولان دوشادوش یکدیگر در گفتار و عمل همسو با ارزش‌های دفاع مقدس و عملکرد شهدا باشند، ما شاهد کشوری فاقد مشکلات خواهیم بود.

نظری در ادامه ولایت‌مداری را یکی از مهم‌ترین تاکیدات شهدا دانست و افزود: ما نمی‌توانیم از یک طرف خود را محب و ارادتمند به شهدا قلمداد کنیم؛ اما از طرف دیگر با آرمان‌های انقلاب و خط رهبری فاصله داشته باشیم؛ چراکه پشتیبانی از ولایت‌فقیه خط قرمز شهداست.

وی تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای مسلح کشورمان را دنباله‌رو راه شهیدان دانست و تصریح کرد: همانطور به رهبر معظم انقلاب اسلامی ما فرمودند، دوران بزن در درو تمام شده و کسانی‌که قصد جسارت به یک وجب خاک کشور ما را دارند باید بدانند که عواقب ناگواری در انتظارشان خواهد بود.

نظری گفت: موشک‌های پرتاب شده ما به مقر حزب دموکرات کردستان نشانگر این پیام مهم بود که دشمن بداند ریختن یک قطره از سربازان و حافظان این مرز و بوم توسط آنها بی‌جواب نخواهد ماند.

وی هرگونه مذاکره با غرب در قالب برجام را بیهوده و باعث اتلاف وقت دانست و گفت: در طول چهار سالی که از عمر با برکت انقلاب ما می‌گذرد، دشمنان و در راس آن‌ها آمریکایی‌ها برای ضربه زدن به کشور ما تمام توان خود را به کار بستند که تحریک صدام و به راه انداختن هشت سال جنگ تحمیلی مصداق بارز خصومت‌های آمریکا با جمهوری اسلامی است.

نظری با اشاره به عملکرد غیرقانونی آمریکایی‌ها در برجام گفت: چرا برای برخی مسوولان این نکته که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند، مسجل نمیشود؟! باید باور داشته باشیم که مذاکرات برجامی در واقع ما را از مسیر اصلی که همان مسیر موفقیت و پیروزی در تمام عرصه هاست، باز می‌دارد.

وی در ادامه با توجه به مشکلات اقتصادی کشور، نقش نیروهای مسلح در کاهش معضلات کنونی کشور را مهم دانست و تصریح کرد: مولفه نظامی و اقتصادی 2 بازوی قدرتمند هر کشوری هستند که تضعیف یکی از آن‌ها باعث تضعیف دیگری خواهد شد؛ لذا در شرایط حساس کنونی همدل و همراه شدن مردم، دولت و نیروهای مسلح برای کاهش مشکلات کشور امری ضروری است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار