بدرقه شهدا تا بهشت-۲۱/

خلأ حضور مدیرانی از جنس شهدا در جامعه به شدت احساس می‌شود

یکی از حاضران در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دفاع مقدس با بیان اینکه خلأ حضور مدیران و مسوولانی از جنس شهدا در جامعه به شدت احساس می‌شود، گفت: هرگونه عقب‌نشینی از ارزش‌های انقلاب خیانت به خون شهداست.
کد خبر: ۳۰۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ - 13September 2018

خلأ حضور مدیرانی از جنس شهدا در جامعه به شدت احساس می‌شود/ عقب‌نشینی از مواضع انقلاب خیانت به خون شهداست«احمد قنبری» یکی از حاضران در مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، با اشاره به هشت سال مقاومت ملت ایران در جنگ تحمیلی، دوران دفاع مقدس را سند و هویت ملی کشورمان خواند و اظهار داشت: کوتاه آمدن در مقابل خواسته‌های نامشروع آمریکایی‌ها به منزله عقب‌نشینی از آرمان‌های انقلاب است که در نوع خود بزرگترین خیانت به خون شهدا محسوب می‌شود.

قنبری با بیان اینکه مراسم تشییع شهدا نقش مهمی در احیای فرهنگ و ارزش‌های دوران دفاع مقدس دارد، افزود: مهمترین مسأله‌ای که باعث ناکامی غربی‌ها در رسیدن به اهداف شومشان می‌شود، پیوند محکم و ناگسستنی مردم با شهداست؛ چراکه دشمنی با دشمنان نظام و انقلاب اسلامی خواسته و هدف مهم شهدا بوده که مردم نیز مطیع اهداف شهدا هستند.

وی با توجه به اینکه خلأ حضور مدیران و مسوولانی از جنس شهدا در جامعه به شدت احساس می‌شود، گفت: اگر مسوولان جانفشانی و خلوص نیت «باکری»ها، «خرازی»ها، «همت‌»ها، «چمران‌»ها و سایر شهدای دفاع مقدس را مورد توجه قرار دهند، مشکلات کشور نیز به خودی خود کاهش می‌یابد.

قنبری در ادامه، تلاش‌های بی‌وقفه نیرو‌های مسلح برای ثبات امنیت در کشور را برگرفته از آموزه‌های انقلاب و دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: فرماندهان امروز نیرو‌های مسلح در واقع همان همسنگران و همرزمان رزمندگان و شهدای دفاع مقدس هستند که در طول تمام دوران خدمت و فعالیت‌های خود، یاد شهدا را فراموش نخواهند کرد.

وی با اشاره به اظهارات مداخله‌جویانه مقامات آمریکایی در مورد توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: زیاده‌گویی دشمنان در خصوص توان دفاعی ما ناشی از ترس آن‌هاست؛ چراکه آن‌ها از هرچه هراس داشته باشند، بیشتر در موردش اظهار نظر می‌کنند.

قنبری همچنین با اشاره به عملیات موشکی موفقیت‌آمیز سپاه تصریح کرد: دفاع از تمامیت ارضی یکی از وظایف خطیر نیرو‌های مسلح است که آن‌ها اقدامات تروریستی حزب دموکرات کردستان را بی پاسخ نگذاشتند و نشان دادند که نیرو‌های مسلح ما در انجام وظایف خود لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها