بدرقه شهدا تا بهشت- ۲۵/ سروش در حاشیه مراسم تشییع ۱۳۵ شهید دفاع مقدسی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

ارادت قلبی مردم به شهدا و انقلاب وصف ناپذیر است

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عهد پیمانی که مردم با شهدا بسته اند، از هم گسستنی نیست، گفت: ارادت قلبی ملت به شهدا و انقلاب به هیچ وجه وصف شدنی نیست.
کد خبر: ۳۰۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰ - 13September 2018

ارادت قلبی مردم به شهدا و انقلاب وصف ناپذیر استابوالفضل سروش نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، در حاشیه مراسم تشییع 135 شهید دفاع مقدسی با اشاره به ارادت قلبی مردم به شهدا و انقلاب اظهار داشت: کسانیکه که مدام از تفرقه میان مردم و دولت صحبت می‌کنند، باید امروز با دقت بیشتری حضور گسترده مردم را مشاهده کنند، مردم پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و با تمام وجود برای حفظ ارزش های دفاع مقدس در تمام عرصه های مهم و سرنوشت ساز، حضور پیدا کرده و حماسه آفرینی میکنند.

این نماینده در ادامه با توجه به اینکه مردم وفادار به نظام و انقلاب هستند، افزود: برخی مسوولان که مشکلات مردم را میدانند و برای کاهش آنها اقدام نمیکنند باید از تماشای حضور گستره امروز مردم، خجالت بکشند و در رفتار و کردار خود تجدید نظر کنند.

سروش با بیان اینکه ما هرچه داریم از رشادت های رزمندگان و ایثارگری های شهداست، گفت: تاریخچه دفاع مقدس ثابت کرد که تنها راه پیروزی در مقابل دشنان، ایستادگی و مقاومت است؛ لذا امروز مشاهده میکنیم کشورهایی که با آمریکا عهد اخوت بسته اند یکی پس از دیگری در حال انزوا و نابودی هستند.

وی مذاکره با آمریکا را اقدامی بیهوده دانست و گفت: اگر با مذاکرات مشکلات جاری کشور برطرف میشد، در طول دورانی که آمریکا در برجام حضور داشت و ما با آنها در گفت‌وگو بودیم، مشکلات رفع شده بود؛ لذا آمریکایی ها مذاکرات را تبدیل به ابزاری برای تحقق اهداف خود کرده اند.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار