حسن‌پور در گفت‌وگو با دفاع پرس:

فاصله گرفتن برخی مسوولان از ارزش‌های انقلاب باعث تشدید مشکلات کشور شده است

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به غفلت برخی مسوولان از رسیدگی به مشکلات معیشتی مردم گفت: کاهش معضلات اقتصادی کشور در گرو روحیه انقلابی و جهادی مسوولان است.
کد خبر: ۳۰۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۰ - 14September 2018

فاصله گرفتن برخی مسوولان از ارزش های انقلاب باعث تشدید مشکلات کشور شده استشهباز حسن‌پور عضو کمیسیون برنامه و بودجه و نماینده مردم شهرستان‌های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به وضعیت نابسامان اقتصادی کشور، کاهش مشکلات جاری کشور را در گرو تلاش و عزم جدی مسوولان دانست و اظهار داشت: برخی مسوولان تنها در شعار و سخنرانی‌هایشان خود را حامی مردم قلمداد می‌کنند، درصورتی‌که در عمل هیچ تلاشی برای کاهش دغدغه‌های آنها نمی‌کنند.

حسن‌پور در ادامه با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام اسلامی هستند، افزود: برخی مسوولان فقط در مواقع ضروری همچون برگزاری انتخابات تمام توجه خود را به رسیدگی به امورات مردم معطوف می‌کنند و وقتی که به مراد دل خود می رسند از یاد مردم غافل میشوند.

نماینده مردم شهرستان‌های بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ازخودگذشتگی و فداکاری رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی تصریح کرد: اگر بگوییم که شهدا از عملکرد برخی مسوولان رضایت ندارند، بی راه نگفته ایم؛ چراکه مال اندوزی و منفعت طلبی که امروز مورد توجه ویژه برخی مسوولان است با آرمان های شهدا در تضاد است.

این نماینده خانه ملت ولایتمداری را یکی از خصلت های بارز شهدا و رزمندگان دوران دفاع دانست و اظهار داشت: امروز اگر رهنمودهای مقام معظم رهبری در دستورکار تمام مسوولان قرار بگیرد، قطعا وضعیت کنونی کشور بهبود پیدا خواهد کرد؛ چراکه رمز موفقیت و پیروزی ما ولایتپذیزی و مطیع اوامر رهبری بودن است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار