نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان:

مقاومت رمز موفقیت ملت ایران در جنگ روانی دشمن است

آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» گفت: استکبار جهانی و دشمنان اسلام در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی جنگی تمام‌عیار علیه ما راه انداخته‌اند و مقاومت و اطاعت از ولی‌فقیه رمز موفقیت ملت ایران در این جنگ روانی محسوب می‌شود تا توطئه دشمنان را به‌سوی خودشان بازگردانیم.
کد خبر: ۳۰۸۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 14September 2018

به گزارش دفاع پرس از سمنان، آیت‌الله «سید محمد شاهچراغی» نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با بیان اینکه استکبار جهانی و دشمنان اسلام در جبهه‌های فرهنگی و اقتصادی جنگی تمام‌عیار علیه ما راه انداخته‌اند، اظهار داشت: مقاومت و اطاعت از ولی‌فقیه رمز موفقیت ملت ایران در این جنگ روانی محسوب می‌شود تا توطئه دشمنان را به‌سوی خودشان بازگردانیم.

وی با بیان اینکه ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد؛ اما هرروز ایران اسلامی با جنگ نرم و روانی جدیدی روبرو می‌شود، افزود: ۴۰ سال تحریم‌های اقتصادی، سیاسی و روانی استکبار برای به‌زانو درآوردن انقلاب اسلامی ادامه دارد و آمریکا و همراهانش اکنون از طریق جبهه رسانه‌ای وارد جنگ روانی علیه ایران اسلامی شدند و لذا باید اطاعت از رهبر معظم انقلاب اسلامی و مقاومت را در دستور کار داشت.

امام‌جمعه سمنان راهکارهای رهبر معظم انقلاب اسلامی برای پیروزی علیه دشمنان در جبهه‌های مختلف را امری ضروری و حیاتی دانست و گفت: اگر مردم و مسؤولان به فرموده‌های معظم‌له گوش فرا دهند می‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان بایستیم.

آیت‌الله شاهچراغی راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی را نیز توصیه‌های معظم‌له دانست و بیان کرد: ایشان بارها و بارها مشکلات مردم و همچنین مسائل اقتصادی را به سران قوا گوشزد کرده‌اند؛ لذا توقع داریم که مسؤولان با عنایت به این موارد درباره درد بی‌درمان گرانی کاری صورت دهند.

وی بابیان اینکه درس بزرگ عاشورا و سیره امام حسین(ع) نشان می‌دهد که مقاومت در برابر دشمنان باعث پیروزی است، افزود: مقاومت در برابر ظلم درس بزرگ عاشوراست که ملت ایران با تکیه‌بر آن، بر همه تحریم‌ها چیره می‌شود.

امام‌جمعه سمنان در ادامه به شلیک موشک‌های سپاه پاسداران به قلب مقر تروریست‌های اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و گفت: این کار چند پیام مهم داشت که نخستین آن‌ها این است که ایران اسلامی هیچ جنایتی را بی‌پاسخ نخواهد گذاشت.

آیت‌الله شاهچراغی شلیک موشک‌ها را انتقام خون مردم بی‌گناه مریوان ایران دانست و گفت: این اقدام هشداری به دشمنان منطقه بود که توانمندی و اقتدار ایران اسلامی را یک‌بار دیگر به چشم مشاهده کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار