امام‌جمعه شاهرود:

دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام «عباس امینی» گفت: در جنگ رسانه‌ای، دشمن به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است و مرتب برای فروپاشی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند که در این جنگ ما باید از ظرفیت‌های مطلوب خودمان استفاده کنیم.
کد خبر: ۳۰۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۹ - 14September 2018

جنگ رسانه‌ای، دشمن به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس امینی» امام‌جمعه شاهرود ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود به میزبانی مصلای مدرسه قلعه این شهر ضمن بیان اینکه مرز بین گروه‌گرایی و حزب‌بازی جای دیگر است و در مجالس امام حسین (ع) راه ندارد، اظهار داشت: فضای جلسات عزاداری و هیئت‌ها باید تلفیقی از منطق و شعور بوده و راهی برای مخاطب باز کند، صرف ابراز احساس تنها کافی نیست و مداحان باید این دو را باهم مدنظر داشته باشند.

وی افزود: خطرات بسیاری مجالس امام حسین (ع) را به‌ویژه در فضای مجازی تهدید می‌کند و از آنجا که دیدار چهره با چهره با مخاطب و صحبت کردن با آن‌ها تاثیر شگرف دارد لذا هیئت‌ها و موکب‌ها در مداحی باید به درس دین هم بپردازند.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه مجلس عزاداری سالار شهیدان سیاسی بازی و سیاسی‌کاری نباید باشد، بیان داشت: برخی مواقع یک سکولار پنهان به‌ قصد خیرخواهی در این مجالس رخ می‌دهد و عده‌ای فقط می‌خواهند روضه خاص خوانده شود که این برخلاف روح برگزاری این مجالس است کما اینکه معتقدیم مداحی نیز باید باشد.

امام‌جمعه شاهرود در بخشی از صحبت‌های خود به دیدار مقام معظم رهبری با اعضای خبرگان اشاره کرد و ابراز داشت: جدای از مشکلات اقتصادی امروز با جنگ تمام عیار با دشمن مواجه هستیم که یک سوی آن از جانب کشورهای دیگر و قسم اعظم این بی تدبیری و سوء مدیریت متوجه مردم و مسئولان است.

امینی در ادامه تصریح کرد: در جنگ رسانه‌ای دشمن به دنبال القای ناامیدی و ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی است و مرتب برای فروپاشی ایران برنامه‌ریزی می‌کنند که در این جنگ ما هنوز از ظرفیت‌های مطلوب خودمان استفاده نکردیم.

 وی افزود: دشمن القای نا کارآمدی نظام، ولایت فقیه و حاکمیت دینی را دنبال می‌کنند و در این بین عده‌ای مشکلات کشور را بر دوش رهبری می‌اندازند که باید گفت همه مسائل و مشکلات از خودمان و مسئولان ناشی شده است.

امام‌جمعه شاهرود بابیان اینکه در این جریان که دشمن برنامه‌ریزی را برای اغتشاش در دستور کار دارد باید وحدت و انسجام بین خودمان را تقویت کنیم، ابراز داشت: باید بدانیم داشته‌های ما کم نیستند و استفاده درست از آن‌ها ضروری است.

امینی بابیان اینکه دولت بدون پشتیبانی ملت قادر به ادامه حیات نیست و باید از آن حمایت کرد، تصریح کرد: دولتمردان برای حل مشکلات باید اقدام عملی کنند و در این حال عمل به وظایف از سوی مردم نیز یک تکلیف است، چرا زمانی کالایی گران می‌شود بیشتر می‌خریم، این امر ناخواسته بازی کردن در زمین دشمن و  انجام مطالبات آن‌ها محسوب می‌شود.

وی بابیان اینکه دشمن در جنگ رسانه‌ای به دنبال ناامید کردن مردم است، افزود: حوادث بصره را باید مورد توجه قرارداد، دشمن می‌خواهد مشکلات عراق را بر دوش ایران بیندازد تا به روابط عاطفی و تاثیر گذار جهانی اربعین لطمه وارد کند که خوشبختانه با هوشیاری دو ملت خنثی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار