فرمانده سپاه بابل:

اقتدار نظام اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است

فرمانده سپاه بابل گفت: ماه محرم درس بزرگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایستادگی از مکتب امام حسین (ع) است و این درس گرفتن از مکتب امام حسین در طول انقلاب باعث اقتدار در آستانه چهل سالگی شده است.
کد خبر: ۳۰۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱ - 14September 2018
اقتدار نظام  اسلامی برگرفته از مکتب امام حسین (ع) استبه گزارش دفاع پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه بابل در سخنان قبل از خطبه های نماز جمعه بابل و در مراسم رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) با عنوان اینکه بسیج همیشه در صحنه است و دنیا در حال هضم کردن تفکر بسیجی است، اظهار داشت: در نبرد با داعش این موضوع مشاهده شده است و حال این رزمایش با هدف اقتدار بسیجیان در برابر دشمنان داخلی و خارجی به مدت ۲۴ ساعت در شهرستان بابل برگزار می شود.
 
وی با اشاره به تهدیدات دشمنان گفت: اگر غفلت کنیم دشمنان از هر فرصتی برای ضربه زدن به اسلام استفاده خواهند کرد.
 
فرمانده سپاه بابل درباره رزمایش اقتدار بسیج در شهرستان بابل بیان کرد: رزمایش و اقتدار بسیجیان از مدتی پیش در کشور شروع شده و در حال حاضر در چهار گردان بیت المقدس در چهار حوزه با حضور هزاران بسیجی در این شهرستان در حال برگزاری است.
 
رمضانی ادامه داد: ماه محرم درس بزرگ ایثار و شهادت، مقاومت و ایستادگی از مکتب امام حسین (ع) است و این درس گرفتن از مکتب امام حسین در طول انقلاب باعث اقتدار در آستانه ۴۰ سالگی شده است.
 
فرمانده سپاه بابل با اشاره به حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف، اظهار داشت: دشمن هنوز متوجه نشده است که نمی تواند هیچ خللی بین نظام و مردم به وجود آورد.
 
این مسئول اضافه کرد: همانگونه که در جنگ های سخت، مردم در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کردند حال در جنگ نرم اقتصادی نیز برابرشان ایستادگی خواهند کرد.
 
وی با عنوان اینکه برای حفظ و حراست از آرمان های انقلاب اسلامی آمادگی داریم، گفت: شرکت در دوره های تداوم آموزش، اعزام ۲۷ گروه های جهادی به مناطق محروم شامل گروه های عمرانی اقتصادی، اشتغال و غیره از جمله برنامه های این رزمایش است.
 
رمضانی اظهار داشت: امروز انتظار رهبری از بسیج حضور در تمام عرصه ها است و باید در تمام جنگهای روانی و اقتصادی و مقابله با فسادها نیز حضوری فعال داشته باشند.
 
وی در پایان اظهار کرد: دشمنان امروز در حال حمله به عناصر نظام بوده، ولی بدانند که این ملت هوشیارتر از قبل با همدلی و اتحاد در تمام صحنه های مختلف حضور دارند و دشمن را به زانو خواهند درآورد و این انقلاب با اقتدار و قدرت در برابر شیطنت های دشمن به پیش خواهد رفت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار