فرمانده سپاه «امام صادق (ع)» بوشهر خبر داد؛

اجرای ۶۲ برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در بوشهر

سردار «علی رزمجو» با اشاره به تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر ۶۲ برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجراست.
کد خبر: ۳۰۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ - 14September 2018

اجرای ۶۲ برنامه در هفته امر به معروف و نهی از منکر در بوشهربه گزارش دفاع پرس از بوشهر، سردار «علی رزمجو» ظهر امروز (جمعه) در جمع نمازگزاران بوشهر یکی از فلسفه های قیام امام حسین (ع) در دشت کربلا را احیای امر به معروف و نهی از منکر دانست و اظهار داشت: این فرایض الهی برای اجرای آن در جامعه، رسالت و وظیفه عمومی مسلمانان است.

وی، با استناد به روایتی از امام علی (ع) که امر به معروف و نهی از منکر به معنای به خاک مالیدن بینی فاسقان است تاکید کرد: کسی که امر به معروف و نهی از منکر کند بینی فاسقان شامل کافران و منافقان را به خاک مالیده است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر این فریضه الهی را دو خلق از اخلاق الهی دانست و افزود: هر کس این دو فریضه الهی برای رضای خدا یاری و عملیاتی کند خداوند به او عزت می‌آفریند.

سردار رزمجو با بیان اینکه تحقق امربه معروف و نهی از منکر در خانواده از ناهنجاری‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند تصریح کرد: برنامه‌های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان بوشهر با شعار نهادینه سازی همه جانبه فرهنگ این فریضه الهی در جامعه در حال اجراء است.

وی از تشکیل ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان‌های 10 گانه استان خبرداد و گفت: در هفته امر به معروف و نهی از منکر 62 برنامه در مرکز استان بوشهر در حال اجراء است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با اشاره به برگزای یادواره شهید امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: یادواره شهید گورکی نوجوان شهید امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر روز یکشتبه 25 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری 9 دی بوشهر با شکوه خاصی برگزار می‌شود.

سردار رزمجو با اشاره به تصویب قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر خاطر نشان کرد: این قانون مشتمل بر 24 ماده و 19 تبصره در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی 23 فروردین ماه سال 1394 تصویب و دوم اردیبهشت ماه همان سال مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه قانون حمایت از آمران و ناهیان از منکر برای اجراء ابلاغ شده است گفت: ستادهای استانی و شهرستانی وظایف محوله در چهارچوب این قانون تشکیل و انجام وظیفه می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار