نماینده ولی فقیه در لرستان:

خیمه های عزاداری محل برائت از دشمنان اسلام است

آیت الله سید احمد میر عمادی گفت: عزاداری‌های محرم و صفر سبب بقای اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) است، اگر مکتب اهل‌بیت زنده است به برکت خون امام حسین(ع) بوده و خیمه‌های عزاداری محل اعلام برائت از دشمنان است
کد خبر: ۳۰۹۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۹ - 14September 2018

خیمه های عزاداری محل برائت از دشمنان اسلام استبه گزارش دفاع پرس از خرم‌آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: این اشک ریختن‌ها برای امام حسین (ع) ثواب‌های زیادی دارد و علاوه بر پاداش معنوی و اخروی، عامل پیوند محکم بین مردم است.

وی افزود: این عزاداری‌ها سبب بقای اسلام و مکتب اهل‌بیت (ع) است، اگر مکتب اهل‌بیت زنده است به برکت خون امام حسین (ع) بوده و خیمه‌های عزاداری محل اعلام برائت از دشمنان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان عنوان کرد: مجالس عزاداری باید مجالس آگاهی بخشی و معرفت بخشی باشد، باید معرفت و بصیرتمان بالا برود و نتیجه عزاداری بالا رفتن معرفت و بصیرت است.

وی با تأکید بر اینکه معرفت و بصیرت ثمره عزاداری سیدالشهدا (ع) است بیان کرد: روزهای تاسوعا و عاشورا، شور حسینی به نمایش گذاشته می‌شود و مراسم عزای حسینی را همه انجام می‌دهند.

آیت‌الله میرعمادی با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های کردستان عراق است تصریح کرد: این‌یک حادثه مهم و درس‌آموز بوده و پیام‌ها و دستاوردهای زیادی داشته که نشانه اشراف اطلاعاتی، قدرت و گواه این است که نیروهای مسلح ما کاملاً از اشراف اطلاعاتی برخوردار هستند‌.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما به دشمنان فهماند اگر آن‌ها تجاوز می‌کنند پاسخ خود را دریافت خواهند کرد و این حمله موشکی سپاه به مقر دموکرات‌ها درس بزرگی به دشمنان داده که پاسخ ایران به هر تجاوزی کوبنده و دقیق است.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تأکید بر اینکه این‌یک هشدار به آمریکا و رژیم صهیونیستی و اقلیم کردستان بود که حواستان جمع باشد گفت: این قدرت را جمهوری اسلامی دارد و یک نمونه را نشان داد و از سپاه که این اقدام شجاعانه را انجام داد تقدیر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه کنگره عظیم پیاده‌روی اربعین هستیم اظهار داشت: مردم بصره به دلیل کمبود آب و برق اعتراضاتی داشتند و در این میان فتنه‌گران آمدند یک اقدام ابلهانه انجام دادند و آن حمله به کنسولگری ایران و یک اقدام ناشیانه بود که توسط عوامل آمریکایی و بعثی انجام شد.

آیت‌الله میرعمادی افزود: این اقدام سازمان‌یافته بود، برخی می‌خواستند روابط حسنه ایران و عراق را به هم بریزند و آمدند توطئه جدیدی آغاز کردند و جنگ شیعه با شیعه را آغاز کردند و این در حالی است که اکثر شیعه‌های بصره حشد الشعبی بودند.

وی عنوان کرد: آن‌ها می‌خواستند پیاده‌روی اربعین را تحت‌الشعاع بگذراند و این کنگره عظیم را به هم بریزند بنابراین ما نیز باید هوشیار باشیم؛ سعودی‌ها و آمریکایی‌ها در این اقدام نقش مستقیم داشتند، هدف این بود بین ایران و عراق تفرقه بیندازند که این مسئله با هوشیاری مردم بصره و ایران خنثی شد اما آن‌ها کنسولگری را آب‌وجارو کردند و امیدواریم عاملین و عناصر نفوذی را شناسایی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با اشاره به نشست سه‌جانبه ایران، ترکیه و روسیه و دیدار روسیه و رئیس‌جمهور ترکیه با رهبری بیان کرد: این نشست با علاقه‌مندی پوتین برای ملاقات با مقام معظم رهبری بوده و کسانی که در این جلسه حضور داشتند گفتند که مشهود بوده پوتین تمام هم‌وغمش این بوده هر چه سریع‌تر برای دیدار رهبری شرفیاب شود‌.

وی تصریح کرد: این پیامی دارد، پوتین که کمتر به روسای جمهور کشورها اعتنا می‌گذارد اما با رهبر ما دیدار می‌کند، پیامش این است یک محور جدید علیه عرب و آمریکا شکل‌گرفته است که می‌تواند آمریکا را به‌زانو دربیاورد.

آیت‌الله میرعمادی خاطرنشان کرد: این کار می‌تواند فشار اقتصادی آمریکا را از بین ببرد و اگر این سه کشور باهم باشند می‌توانند دلار را از مبادلات اقتصادی حذف کنند و محور مقاومت را در منطقه تقویت کنند.

وی گفت: این سه کشور می‌توانند در منطقه و سطح بین‌المللی نقش‌آفرینی کنند و اگر این سه کشور باهم باشند از حضور نامشروع آمریکا در منطقه جلوگیری کرده و ان شاالله این اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار